• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Albena

Alles primaiets te

Pvb312, 20-9-2017
    Alles prima,iets te weinig zitplaatsen op terras s avonds

Het ontbijt was

Single gule, 20-9-2017
    Het ontbijt was al heel lekker

leuke vakantie

Fam W, 21-8-2017

we gingen met schrik na het lezen van deze reviews, maar het viel allemaal mee, je moet geen luxe verwachten maar wij verbleven 1 week en na 3 dagen al een schoon bed. en als we nieuwe handdoeken nodig hadden legde we ze op de grond in de kamer.(evt met een euro erop doet wonderen) het eten was prima, nu zijn wij ook geen moeilijke eters, zelfs een keer lekkere mosselen op. het eten was zeker niet koud!. bestek was er idd te weinig maar als je het aan de ober vroeg dan had je binnen een paar minuten bestek. waterpark geweldig geen all incl. maar een flesje cola kost nog geen euro. strand ook mooi en goed eten. animatie weinig gebruik van gemaakt maar was goed. min puntje bij het zwembad er waren niet veel parasols en 2 keer gehad dat als je rond 15 uur naar het zwembad ging dat er geen bedjes meer waren. bij het vertrek weer naar huis lag er een ontbijtje in een tasje voor je klaar met een muffin en brood en fruit.

verder een prima vakantie gehad.

zou gerust weer gaan

Karin, 14-8-2017

Wij hebben een super vakantie gehad. Ja, het hotel is verouderd, maar een plankje hier en een verfje daar kan veel verschil maken. Het hoeft niet eens veel te kosten om dit complex tot een geweldig resort om te toveren.

De sfeer is super, geen handdoeken leggen in de vroege morgen bij het zwembad. Er is altijd plek, een hele verademing vond ik dit.

Als je een minpuntje aangeeft, dan doen ze gelijk wat in hun vermogen ligt om dit te verbeteren, is onze ervaring.

Het is vriendelijk personeel en je hoeft je niet te veel bezig te houden met regels, want er zijn geen overdreven regels.

Iets meer afwisseling qua eten zou fijn zijn, maar er was redelijk wat keuze.

Gewoon een ontspannen vakantie. Heerlijk!!

Het was zeker geen smerig hotel, al zijn er op gebied van hygiëne nog wel een paar verbeterpuntjes. Ook dat werd indien mogelijk gelijk verholpen.

Het strand met all-in vonden we, net zoals het aquapark, erg fijn.

Kortom helemaal een top vakantie gehad.

Redelijk

Maud en stan, 29-9-2016

We zijn net terug van Bulgarije, helaas was het weer wat minder, maar verder hebben we een leuke vakantie gehad.

Het hotel is schoon, alles netjes, en vriendelijk personeel.

Toch is het hotel meer voor ouderen, ik denk dat wij een van de jongste waren (27 en 36). Het gezelschap bestaat voornamelijk uit Duitsers die er al jaren komen. Vanwege het weer was het te koud om savonds buiten te zitten, de tafels bij de bar binnen zijn gering, dus dat is gokken op een tafeltje.

Het buffet is bijna elke dag hetzelfde, in vlees weleens wat variatie maar dat is het dan ook, eten was opzich goed en zag er zeer verzorgd uit.

Er zijn wat dingen die erg opvallen, zoals elke morgen/middag/avond de zelfde cd, onze kamer was er klein en kaal ( superior ) een schilderijtje zou al heel wat doen, badkamer werd niet gepoetst, ( zand in douche lag de dag erna er nog in) en erg veel lawaai in de vroege ochtend door de kamermeisjes. Maar goed die moeten ook hun werk doen.

Ook vind ik dat de reisorganisatie erbij moet vermelden dat als je in het najaar gaat ( 22-9/28-9) 60% van het dorp Albena gesloten is. Veel Hotels, winkeltjes en restaurant waren al gesloten.

Wij gingen met de taxi naar goudstrand voor 60 leva retour. Daar was het erg leuk, maar ook daar waren verschillende Winkels en hotels gesloten.

In het dorp Albena ligt op het strand een restaurant Ganvie, het was heerlijk vertoeven daar uit de wind, we hebben lekker gegeten en gedronken. De prijzen zijn erg laag.

Tot slot wil ik wel zeggen dat het personeel en animatieteam erg vriendelijk en behulpzaam waren. We hebben een leuke vakantie gehad, maar de volgende keer zijn we toch liever onder de wat jongere mensen.

Albena scoort een 7,5 uit 10, op basis van 155 reviews