We hebben een aantal aanbieders voor Tirana voor je op een rij gezet:

Reviews over Tirana

TOP Hotel Viktoria Tirana Sauk

Hein,
    2-8-2017

Mooi, rustig en goed verzorgt Hotel gelegen buitenwijk van Tirana. Tirana eenvoudig met taxi te bereiken.

Gereisd met partner in juli 2017

Fijn verblijf

Roos,
    26-5-2017

Ligging is ideaal, kamers netjes en het ontbijt is goed.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Prachtig familie geleid hotel

Guy Geuens,
    22-10-2013

Dit hotel is een voorbeeld van hoe Albanië kan groeien tot een toeristisch land.Zeer aangename behulpzame vriendelijke mensen.Met minder middelen toch een tevreden en voldaan gevoel laten krijgen.

gelegen juist buiten het drukke Tirana maar toch levendig met alle voorzieningen in de buurt.

Gereisd alleenreizend in oktober 2013

Mooi plekje

Joos,
    9-4-2013

Goede locatie, lekker buiten de drukte van de stad Tirana. Kamer 104/ 105 mooi uitzicht op de bergen. Werden gast vrij ontvangen door eigenaresse en het personeel. Alsof je er al jaren komt.Geven veel informatie en bellen zonder problemen even een taxi voor je. Zowel de kamers en bedden zijn goed en schoon. Wel wat ouderwets. Maar verder prima.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Goed toeven in dit hotel

jo,
    5-4-2013

Met een paar dagen Tirana in het verschiet speciaal gekozen voor dit gezellige familie hotel. Net uit de stuit van het drukke Tirana maar met een taxi binnen 15 minuten (3 euro) waar je maar wilt in Tirana.

Erg vriendelijke eigenaresse en medewerkers. Ze doen echt hun best je het naar de zin te maken en je te helpen.

De kamers zijn wat oubollig maar super schoon. Dat wij er waren was het helaas nat en fris in Tirana. Even aangegeven bij de eigenaresse en er werd meteen een kacheltje op de kamer geplaatst.

Een absolute aanrader voor een ieder die Tirana een keer wil bezoeken. Mochten we weer die kant op komen dan zeker weer in Baron.

Gereisd met vrienden in januari 2013