Reviews over Alappuzha

ik vond het daar supper

evi,
    15-6-2011

ik vond het daar heel leuk want de kAMer was netjes en het is nu wel lang gelden maar nou en ik vond het in ieder geval geweldig

Zo geweldig, echt nice!

Hennie,
    26-4-2011

nou mijn waardering voor hetj hotel is echt heel groot, want er is een hele goede service ze geven allemaal dingen en het is gewoon te gek. Dus in het kort: GA ER HEEN WANT HET IS TE GEK!!!!!!!!!!!!!

mooi uitzicht

John van vliet,
    15-3-2011

echt naar toe gaan!

de lgging was mooi

service was goed ze stonden altijd voor je klaar!

eten was gewoon lekker niet heel goed niet heel slecht gewoon er tussen in

ze waren erg kinder vriendelijk gewoon de kinder ballonnen geven enz.

Geweldige plek

Wouter bakhuis,
    31-1-2011

het was daar echt mooi en ik raad het iedereen aan

Heel mooi

judith,
    26-1-2011

leuk je moet er vooral een keer naar toe gaan. De waardering van de meeste reizegers zijn hoog. De ligging is heel mooi met een fantatisch uitzigt. De service is goed maar niet geweldig. De Prijs valt voor ons tegen vanaf de kwaliteit. Het Eten is lekker en de kamers zijn prachtig. Alleen is het niet heel erg kindvriendelijk.