Sorteren

Reviews over Alanya

fantastische hotel

Esther
    11-11-2018

Het hotel was erg mooi en verzorgd. We zaten op de 4de verdieping met een prachtig uitzicht op de bergen en de zee.

Lieve, behulpzame personeel en leuke animatie.

Het eten was heerlijk met veel variatie.

Met de bus ben je binnen 10 minuten in alanya centrum voor maar 3 Turkse lira (50 euro cent) per persoon.

Een top vakantie gehad. Dit hotel is zeker een aanrader.

Zeer goed

Robby van der heijden
    10-11-2018

In de meivakantie gaan we voor de 8e x zegt genoeg toch😎.

Paar handige tips

Turkse prepaid telefoonkaart kopen kan in tosmur 1e dorp richting Alanya zitten 2 telefoonwinkels app bellen Facebook overal internet 👌.

Local brengt je met zijn jeeps ook overal heen voor weinig met muziek markt centrum etc.

Je kunt je kamer upgraden als je wat bij betaald.

Tattoo zetten in je laatste dagen van vakantie cleopatra ink zeer goed en snel de bus van het hotel stopt daar voor de deur

Een fijn en schoon aparthotel

Jan
    10-11-2018

Een fijn aparthotel, vriendelijk personeel en schoon. De inrichting is een beetje 'aan de datum'. Het hotel is prima gelegen t.o.v. het centrum en het strand.

Fantastische week

Zuidema
    10-11-2018

Leuk gemoedelijk ruim op kleine afstand van strand en stad alanya. Heerlijke bedden vriendelijk personeel elke dag schoonmaak in het appartement. Beddegoed werd na 3 dagen verschoond en elke dag nieuwe handdoeken. Zwembad lag er keurig verzorgd bij, omdat wij hier in oktober waren kon je door de laagstaande zon niet lang in de zon liggen. Bedjes bij zwembad zijn wel verouderd. Wij vonden het een heerlijk verblijf omdat het hotel zo mooi centraal ligt, en alles keurig verzorgd is. We hebben de hele week in diverse restaurants gegeten dus weten niet hoe het eten bij sifalar is.

Fantastische en geweldige vakantie !

Rian
    8-11-2018

In een woord fantastisch, alles wat een mens kan wensen voor een fijne vakantie kun je in dit hotel vinden en dat voor een geweldige prijs !!!