Sorteren

Reviews over Alanya

Aanrader

Valerie
    22-9-2018

Heel goed hotel, zeker zijn geld waard. Erg vriendelijke medewerkers, nette kamer. Eten, er is voor elk wat wils. Heele leuke sfeer, leuke animatie voor oud en jong. Wij raden het zeker aan!

Heel goed!

Dries Vanlersberghe
    22-9-2018

Heel vriendelijke medewerkers, eten dik in orde, alles heel hygiënisch, goede bediening, geld waard.

Super!

andrea faure
    22-9-2018

Wat een fantastisch hotel! Zo mooi en schoon, personeel zo vriendelijk grappige manager die je ook nog uit zwaait😊. Eten was super. Heerlijke Hamam. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Turkije is super leuk!

Yannic
    22-9-2018

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Schoonmaak is erg goed. Hotel ligt vlak bij het strand. Eten is prima.

Anouk Huizing
    22-9-2018

Zeer goed hotel. Erg vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoon gemaakt. Ligging is goed en het eten is prima.