We hebben een aantal aanbieders voor Alanya voor je op een rij gezet:

Reviews over Alanya

Leuk voor de kleintjes

Maria W,
    9-1-2019

Wij zijn samen met manlief en de kleintjes hier in de zomer geweest en moet zeggen dat het een prachtige hotel is. Wij waren vooraf een beetje bang dat wij erg gebonden aan de kinderen zouden zijn, maar dat was niet het geval. De kinderen hebben heerlijk genoten van de miniclub en bios waardoor wij zelf ook konden genieten.

Mijn complimenten ook naar de jongen achter de bar die heerlijke verfrissende coctails maakt (sorry, kom niet meer op zijn naam, maar je kan hem vinden bij de snackbar)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Pareltje in de stad!

Jos H,
    9-1-2019

Het was voor ons, de eerste keer naar Turkije en dat was best spannend. Ik ben achteraf gezien HEEL erg blij geweest met deze besluit. Zoals veel van mijn vrienden vertelden zijn de Turken daadwerkelijk heel gast vriendelijk. We werden overal heel goed geholpen, heerlijk!

Het hotel ligt dicht bij de stad en de markt achter het hotel was heel gezellig. Weet alleen niet meer welke dag, maar kijk daar ook zeker!

Heb niet veel aan te merken op het hotel, behalve dat ik soms geen bedje kon vinden bij het zwembed.

Gereisd met partner in september 2018

Roelina,
    9-1-2019

Prima hotel, echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2018
    Guest Relation Özlem Ata, Guest Relation, 17-1-2019

Geachte Roelina,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Met plezier heeft ik uw beoordeling gelezen leuk om te lezen dat u fijne verblijf heeft gehad.

Hopelijk zien we u weer terug in onze accomodatie.

Vriendelijke Groeten

Zeker voor herhaling vatbaar

Schellekens,
    9-1-2019

Heerlijk rustig, geen kleine kinderen dus rustgevend. Kamer was goed, personeel super, eten was goed, eigen privestrand maar wel weinig plaats. Verder super om tot rust te komen

Gereisd alleenreizend in oktober 2018
    Guest Relation Özlem Ata, Guest Relation, 17-1-2019

Geachte Schellekens,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling op zoover.

Hopelijk zien we u weer terug in onze accomodatie.

Vriendelijke Groeten

Wilma,
    6-1-2019

Zeer goed hotel. Personeel is zeer behulpzaam en super vriendelijk! Eten is zeer goed en uitgebreid! Kamers zijn schoon en elke dag schone handdoeken. Wij gaan in juli terug naar c-lounge!

Gereisd met vrienden in december 2018
    Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team., General Manager, 11-1-2019

Geachte Wilma,

Hartelijk bedankt voor je waardevolle review en voor het nog eens kiezen van Sunprime. Wij hopen jullie zo snel als mogelijk weer in ons hotel te verwelkomen.

met vriendelijke groeten uit het nog steeds warme Alanya

Sunprime C-Lounge Beach & Spa Hotel Team.