Sorteren

hotels Alanya

Reviews over Alanya

Fantastisch ervaring, wij komen zeker terug!

Bram
    10-7-2018

Wij hebben een fantastisch tijd gehad bij Grand Kaptan. Het hotel is schoon, eten is lekker, veel en gevarieerd. Erg vriendelijk personeel. Wel erg veel Russen maar wij hebben hier geen last van gehad. Een speciale shoutout naar Selcuk, de barman bij de poolbar. Geweldige vent, ik heb vaak bij hem aan de bar gezeten en gezellig gekletst. Vraag vooral naar de no-name-cocktail, gaat 'ie lachen en krijg je een heerlijke cocktail. Het enige wat ik kan opmerken is dat de bedden hard zijn, dit kon iets beter. Een ander (klein) puntje is dat van de 6,5 dag op 3 dagen het grote zwembad in de middag was afgesloten i.v.m. water filteren. Pluspunt is wel dat de zwembaden 3 of 4 keer per dag op waterkwaliteit worden gecheckt.

Onze ervaring hier is fantastisch en ik ben zeker van plan om hier terug te komen.

Netjes onderhouden geweldig eten ,alles ....

Henriette lorenzo dave tommy
    9-7-2018

Hard werkende mensen,alles word goed schoon gehouden,kamers rondom het zwembad,niet te vergeten de shuttleservice 😅😎het eten top!vriendje van mijn zoon waa de laatste dag ziek,we mochten tot 17 uur in de kamer verblijven ,voor een kleine vergoeding😅bedank nog daar voor.....

Nog een tip toe te voegen,de biertap moet veranderd worden denk te weinig druk en ze kunnen niet tappen helaas,en je krijgt tonic uit een fles dus vaak geen prik,helaas...ben niet gek op posemix,verse jus dorange zou een goed idee zijn..😎en snachts meer oog houden op dronken gasten ,soms hoop geschreeuw ..

Prima hotel met kleine minpuntjes.

Margriet
    8-7-2018

Prima hotel met wat minpuntjes. Ik heb mijn verblijf iets anders ervaren als sommige mensen in dezelfde periode.

Pluspunten: Eten was prima, ontbijt iets te eenzijdig, diner was prima

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Voorrangspositie is niet vreemd.

Schoon hotel, schone kamers en elke dag nieuwe handdoeken.

Goede bedden.

Minpunten: Om 17.00 uur moet je weg bij het zwembad omdat alles weggehaald en schoongemaakt

Wordt en de tafels klaargezet worden voor het diner

Geen kledingvoorschriften bij diner.

Het reserveren van ligbedjes maar ook tafels voor diner dmv boek of drinken op tafel.

Prima, goed gelegen, hotel

Bob
    8-7-2018

Hotel Riviera ligt op één van de mooiste plekken in Alanya. Het is door het Alanya Park gescheiden van het bekende Kleopatra stand. Gelegen aan een kleine éénrichtingsweg vol met leuke barretjes, eetgelegenheden, koffietentjes en winkeltjes. De grotere winkelstraten en het centrum liggen op loopafstand. Ook op loopafstand is een kabelbaan naar het kasteel van Alanya.

De omgeving is levendig en gezellig maar na twaalven wordt alles een stuk rustiger zodat rustig slapen ook geen probleem is, mede door de goede bedden.

De kamers in het hotel zijn modern en werden elke dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Voor een kluisje op de kamer moet betaald worden, de rest (airco, koelkast enz.) is gratis

Het eten is gevarieerd genoeg, vers en goed warm. Diverse gerechten worden ter plekke bereid, zowel bij het ontbijt als bij het avondeten.

Al met al een prima plek voor een heerlijke vakantie!

Nooit meer

Meta brassers
    6-7-2018

We waren er 3 jaar geweest door problemen in Turkije zijn wer 2 jaar niet gegaan nu in juni weer geweest met man en vrienden we hadden all inn maar het eten was niet meer zoals het 2 jaar terug was eerder waren er meest Nederlanders en Duitsers iedereen praatte met elkaar en we hadden gezellige avonden nu was het een zooitje er waren die met een safari terug kwamen en met die vieze kleren in het zwembad sprongen werd niks van gezegd geen muziek bij het zwembad en zoveel wat niet meer leuk was het was een dooie boel jammer de obers vonden het ook niet meer leuk en het strand personeel was het ook zat zeiden ze

Dus voor ons na 4 jaar geen riviera meer

Alanya scoort een 8,2 uit 10, op basis van 3917 reviews