hotels in Ainsa

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Ainsa

Reviews over Ainsa

• 8Conny23-08-2016

historisch bergdorp

Ainsa wordt gezien als 1 van de mooiste bergdorpen van Spanje. Het ligt op de uitlopers van de Aragonese Pyreneeen en vooral de historische bovenstad is een pareltje met mooi gerestaureerde huizen, kerken en een kasteel vanaf waar je een fantastisch uitzicht hebt op de omgeving. Op de Plaza Mayor is het goed toeven op 1 van de vele terrassen. Een echte aanrader dus!

• 8Uitgaanslevenn

• 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Frank26-12-2014

Schitterende verblijfs- en uitvalsbasis

De gerestaureerde bovenstad is een pareltje, zeer mooi en als je in Ainsa verblijft een must voor elke avond met tal van restaurantjes en zéér gezellig, de somontano wijntjes zijn prima begeleiding. In de omgeving veel prachtige natuur.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2014

• 9Sander14-08-2011

Fantastische plek

Wij zijn nu voor de 5e keer op weg naar Ainsa. Er zijn veel restaurants dure en goedkope. Er zijn 3 campings in de buurt. Je kan er geweldig mountainbiken, hiervoor zijn circa 7 routes uitgezet. Camping Pena Montanesa is een beetje duur, maar wel compleet. En in Spanje duurt de herrie op de camping tot 12 uur nachts daarna wordt het ijna onmiddelijk stil. Dit is een kwestie van wennen. If you can't beat them join them. Om de omgeving te zien is een auto welkom. En wie niet in een droge hitte wil vertoeven moet zeker niet naar de spaanse pyrineeen gaan in Aragon en Navarra.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Laura van der Valk22-05-2011

Fantastische plek

Geweldig voor kinderen. Wij hebben heerlijk gegeten en geweldige dingen gezien.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

januari 2011

• 8Jeroen30-01-2011

Oude romeinse nederzetting, verworden tot dorp

Geweldige oude sfeer, waarin je echt de oude bergdorpjes van de pyreneeen leert kennen. Het is geen salou, dus voor uitgaan ed moet je er idd niet zijn, maar echte cultuursnuivers kunnen hun lol in deze regio op. Wij komen er al heel lang en gaan er dit jaar weer heen, iets noordelijker nog de bergen in richting Bielsa (ook heel leuk btw), naar camping Los Vives. Ik begrijp eerlijk gezegd niet veel van de andere beoordeling die zeer matig was. Het enige wat ik mij kan voorstellen is dat deze persoon de taal slecht sprak, want men is hier wel stug, maar als je wat moeite doet, dan komen ze los en zijn ze erg gastvrij.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

augustus 2001

• 5william27-08-2010

doodgewoon slecht

onvriendelijke mensen in het dorp;;gans de dag vollebak zon,enkel wat je kunt doen is met je luie krent aan de riviertjes gaan liggen. Steen steen en nog eens steen;weinig groen dus.En met een hond kun je niets gaan doen,ze lopen hun poten kapot en te warm ze weten niet waar kruipen,weinig schaduw

• 4Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur