hotels Agios Nikolaos

Reviews over Agios Nikolaos

Geweldig kunnen genieten.

Karin Broekhuizen,
    1-12-2018

Top locatie en top hotel. Wij waren hier ook al in 2015. En zeker de moeite waard om er nog eens terug te keren!

Geweldig

Marlous Verburgh,
    10-11-2018

Het was een goed hotel. De kamers waren prima, en we hadden een klein balkonnetje. Het was wel jammer dat we tegen de muur van de andere kant van het hotel aankeken. Het eten 's avonds was iets minder, maar des te meer reden om lekker buiten de deur te eten. Animatieteam was slechts 1 meisje van een jaar of 18, ze deed echter heel hard haar best om t iedereen haar hun zin te maken. Aan de overkant van het hotel was er een strand met stenen waar je ook kon zwemmen, mocht er geen plek meer zijn bij het zwembad. Ook werden er shows georganiseerd, dit was zeker de moeite waard om heen te gaan. Het stadje zelf is ook erg leuk, uiteraard vriendelijke bevolking en erg leuke winkeltjes. Bij het meer(tje) was het zeker goed vertoeven. Zelf houden we van de Griekse oudher restaurants en die hebben we uiteindelijk ook gevonden en bij die restaurants hebben we heerlijk gegeten.

Prima hotel voor een relax vakantie

Jolanda,
    31-10-2018

Prima ultra all inn hotel met grote kamers, goede bedden en grote badkamer -eventueel met (groot) balkon met zeezicht te boeken (aan te raden).

Ultra All inn concept is uitstekend.

Eten vonden wij iets minder - veel hetzelfde- maar wel genoeg keus.

Strand en busstop voor de deur.

Het was goed

C.S.M. Lindner,
    12-10-2018

Wij vonden de prijs kwaliteit verhouding goed, maar als je van meer luxe wilt is deze niet aan te raden. Het personeel was heel vriendelijk als je wat had werd er snel op gereageerd, dus als je niet veel eisend bent en niet teveel wilt betalen dan is dit een optie. Het plaatsje Agios Nikolaos was wel de moeite waard.

Ik wil er misschien wel weer na toe maar dan alleen logies.

Heerlijk genieten, centrale ligging, zeezicht

Walter,
    11-10-2018

Centrale ligging, zeezicht met ochtendzon, uitgebreid ontbijtbuffet, elke dag wisselend dinerbuffet. Elke avond wisselend thema qua animatie in de bar.

De hogere verdiepingen hebben mooier uitzicht over de zee en je hoort de straat dan niet. Je hoort dan wel de animatie 's avonds in de bar beter. Maar uiteraard is dat afhankelijk van hoe laat je gaat slapen en of je je balkonschuifdeur openhoudt.

Vriendelijk personeel. En laatste dag nog extra service om einde dag nog even te kunnen douchen.