Agios Isidoros

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Isidoros voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Agios Isidoros voor je op een rij gezet:

Reviews over Agios Isidoros

Fantastische accomodatie en mooie ligging

wilma.vanderdonk,
    30-9-2015

We hebben genoten van de warmte en zeer grote gastvrijheid van Makis en zijn vrouw. Het goed ingerichte appartement was ruim en brandschoon. De ligging is geweldig, ongeveer een klein uurtje rijden vanaf het vliegveld. Op 400 meter lopen vind je een van de mooiste stranden van Lesbos. Je kunt er heerlijk zwemmen en ook strandwandelingen maken. Op loopafstand vind je meerdere restaurantjes waar je heerlijk kunt eten en kunt genieten van de zonsondergang. Makis kent het eiland als zijn broekzak. Hij is geboren en getogen in deze omgeving en spreekt goed Engels. Hij is zeer behulpzaam en geeft graag tips voor tripjes in de omgeving en de vele bezienswaardigheden. Kortom een aanrader. Er zijn 10 appartementen en 7 studio's

Gereisd met partner in september 2015

Schoon en simpel

Pieter,
    11-9-2015

Niet ver van Plomari ligt het aparthotel Akrogiali aan het strand van Agios Isidoros. De studio's zijn klein, maar schoon en geschikt voor een of enkele nachten. Zitjes op de galerij of in de tuin. Hartelijke ontvangt en goed, uitgebreid ontbijt. Supermarktjes en restaurants op een steenworp afstand. TV-tje met alleen wat Griekse zenders, Terras voor de ingang van het complex.

Gereisd met partner in augustus 2015