• Type accommodatie

hotels in Agios Gordios

Reviews over Agios Gordios

Fantastisch!

T. Koster, 31-1-2018
    Super mooi uitzicht vanaf een mooie kamer!! Niets aan te merken.

Super was erg fijn.

Thea Verburgt, 7-10-2017
    Ik was met mijn zus in het hotel,ontzettend vriendelijk personeel zowel de eigenaars als bediening het was super gezellig gaan zeker terug.

Fantastische week gehad !!

Bernard Vogelzang, 4-9-2017

We hebben een super week gehad, de hele familie is zo vriendelijk daar als we weer naar Corfu gaan we zeker weer naar Romantic Palce. We hadden kamer Vip 2 deze heeft een groot dak terras waar je over het hele dorp en de zee kan kijken.

Echt een aanrader. Wat wij ook heel leuk vonden was de Griekse avond die door de familie georganiseerd word.

Een pareltje!

M. van der Poel, 26-8-2017
    Alonakia is een pareltje in Agios Gordios! Heerlijk relaxte eigenaren en uitstekend personeel zorgen voor een onbezorgde vakantie. De accommodatie is erg schoon, heerlijke bedden en geen gordijntjes in de badkamer! Wij hadden een balkon met relaxstoel en een tafel met 2 stoelen, we keken uit op zee, Agios Gordios en het zwembad! Het ontbijt was heerlijk met veel verschillende soorten ei, bacon, vers fruit, griekse koekjes, griekse yoghurt met honing, tomaat, cornflakes, verschillende dranken, en dan vergeet ik de helft. Je kunt in principe gewoon je hele vakantie in het hotel verblijven zonder 1 x hetzelfde te eten! De lunchkaart is heerlijk! Het was 's-avonds heerlijk relaxt eten op het sfeervolle terras met uitzicht op zee. Wij vonden het restaurant van Alonakia heerlijk, met perfecte bediening door Jill. Wij logeerden hier de eerste 2 weken van Augustus, gelijktijdig met een hardnekkige hittegolf! Het mooie zwembad bracht met zijn 32,4 gr. nauwelijks verkoeling, maar alles beter dan de 40 gr. in de schaduw! Agios Gordios is een badplaatsje waar je heerlijk vakantie kunt vieren, de prijzen zijn laag, de restaurants zijn goed en de mensen zijn erg vriendelijk! Je kunt op het strand vaak gratis bedjes en een parasol krijgen, een drankje bestellen bij de ober volstaat voor de huur. Wij hebben nog een dag in Agios Stefanos in het noord-oosten een bootje gehuurd, een aanrader! Lekker zwemmen waar niemand zwemt en een heerlijke zeebries! Uiteraard is Corfu-stad ook een aanrader, maar hier was het nog een paar graadjes warmer, dus wellicht een wens voor volgend jaar! We komen zeker terug!

Geweldig hotel

Cor en rika, 18-8-2017
    Lekker eten door mama gemaakt
Agios Gordios scoort een 8,2 uit 10, op basis van 357 reviews