Aghios Sostis

Reviews over Aghios Sostis

Heerlijk

Daan,
    20-2-2019

Prima ligging, straatje aflopen naar haventje/strand. Veel restaurants op loopafstand. Prima appartement, vriendelijk personeel. Badkamer echt Grieks, douchekop kan niet hangen maar dat went. Goed balkon. Lekker zwembad, gezellige lieve bardame niets is haar teveel. Leuk bootje huren en schildpadden gezien/mooie grotten. Huur een auto verken het eiland. Hoofdstad gezellig in de avond lekker eten in taverna. Goede sfeer. Shipwreck beach niet geweest, voor ons te druk (busladingen via de weg, te veel boten ernaartoe) er zijn genoeg mooie stranden te vinden op Zakynthos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Een klein stukje paradijs!

Ria,
    18-2-2019

Porto Koukla is een oase van rust in de baai van Laganas, maar ligt heel centraal ten opzichte van leuke bezienswaardigheden, goede restaurants en een gezellig uitgaansleven.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Super

Vera,
    21-1-2019

Heerlijke vakantie gehad! Schoon hotel! Super Vriendelijke mensen, zelden zo meegemaakt!!!! Goed ontbijt. Weinig negatiefs over te zeggen.

Gereisd met partner in juli 2018

Helemaal top

Demi van Lierop,
    19-1-2019

Zo'n mooi hotel! Eerste keer alleen op vakantie en we hebben echt geluk gehad. Heel mooi zwembad, lief personeel, lekker eten, schone kamers, mooi handdoekje gevouwen bij aankomst. Fijne ligging, zakynthos is een prachtig eiland met genoeg te zien. Al met al een top vakantie gehad, mede dankzij het hotel! Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig

Emma,
    29-11-2018

Prachtig hotel op een toplocatie! Zeker avondeten bij boeken want het was beter dan uit eten gaan! Eigenlijk alleen bij het hotel gegeten. Prima bedden, airco is wel een must.

Gereisd met vrienden in augustus 2018