Reviews over Agerola

Heerlijk Hotelletje

D & J
    5-7-2013

Eigenaar Nicolo was heel behulpzaam en een vreindelijke man die goed Engels sprak en ook van een lolletje hield. Ook de andere familieleden werkten hard mee op wat voor een gebied dan ook.

Heel mooi!

fgslin
    6-9-2011

Prachtig omgeving!

Heerlijk eten - halfpension!

Vriendelijk personel!

Kamers verouderd, wel dagelijk schoongemaakt, en zijn bezig met renoveren. Ik denk over paar jaren wordt het een fantastisch hotel!

Wij komen wel weer!!!

Prachtig uitzicht op zee

Simone
    19-1-2011

Vanuit je kamer met terras kijk je over de zee, prachtig! We troffen helaas wel een aantal kakkerlakken. Service is echt uitstekend. Eten redelijk. Je moet een half uur uittrekken om beneden/van de berg af te komen. Dat is de grootste domper. Want er zijn namelijk geen restaurantjes in de directe omgeving.

Top service, enkel voor slaapplek

damswer
    23-7-2010

Hotel nummer vier van onze rondreis. Dit hotel is gebouwd tegen een berg aan. Toen wij aankwamen was er een bruiloftsfeest (Iets wat daar vaak voorkomt) met ruim 200 gasten. De parkeerplekken stonden dus 3 dik vol. Rondgereden

en bij de terugkomst kwam er een vriendelijke man ons vragen of wij de gasten uit Holland waren. Hij zat op ons te wachten.

De man heeft onze auto via een steile helling geparkeerd en toen alle twee onze koffers gepakt. Je gaat met een lift naar de receptie van het hotel, en daarna nog een keer met de lift naar de kamer.

De kamer is schoon, maar heel erg saai. Het uitzicht is prachtig, maar dat heb je op een gegeven moment ook wel gezien. Er was geen bad, geen koelkastje, geen kluisje en er is ook geen zwembad. Echt een plek om alleen te slapen.

We hebben hier naar het WK voetbal zitten kijken met de bruidsgasten, en de sfeer was prima.

Wil je ergens heen houdt er dan rekening mee dat je zo 45 min. verder bent om de berg af te komen naar de snelweg.

wat een geweldige service

rondreis
    18-7-2010

Niets is teveel voor het personeel en alles met een lach, het avondeten was super, het lekkertse wat we hebben gegeten tijdens een rondreis van twee weken.

Jammer dat er geen zwembad is en de kamers zijn verouderd, maar wel schoon