Sorteren

Reviews over Agadir

Onbekend
    11-11-2018

Het was mooi hotel mooi schoon mooie zwembaden er werd elke dag goed gepoetst ,fijn, een nadeel van het hotel was je mag weten waar ze je wat willen aan smeren om te verkopen maar doe dat niet in het hotel ! En bij restaurant graag glas !

WiFi was best wel goed soms moest je effe naar zwembad als die bij receptie niet deed maar dan werkte t wel verder goed mooi verblijf gehad

Super 10

jan otterloo
    9-11-2018

de rust en de vriendelijkheid van de bevolking en het gevoel dat je thuiskomt na de vele malen dat we er zijn geweest, het is echt een aanrader.

De ligging aan de promenade en het bijna enige strand met voldoende plaatsen en natuurlijk bewaakt door vriendelijke bewakers(Mohammed, Sliman en Rachid) echt waardevol voor het complex wij kunnen alleen maar zeggen een super hotel in alle opzichten.

Geweldig

Conny van velthoven
    7-11-2018

De mensen zijn zeer vriendelijk.

Rita
    6-11-2018

Fantastisch wat een prachtig hotel, eten geweldig., voor elk wat wils, en gevarieerd. Voor Halloween was de hele eetzaal versierd. Personeel liep in het zwart oranje, park was verlicht. We hebben genoten van dit hotel, personeel was vriendelijk.

Heel goed

Stephanie
    5-11-2018

Net terug van een zalig weekje Iberostar Founty Beach. Het hotel is prachtig gerenoveerd. De kamers zijn modern en licht, het restaurant aangenaam ondanks de grootte. De buffetten zijn meer dan prima voor een 4* hotel. Elke dag een ruim aanbod, zeer veel afwisseling. Bijna alles met showcooking ook.

Het grote pluspunt van dit hotel is de vriendelijkheid van het personeel. Niets is te veel, ook zonder fooi. Een klein probleem in de kamer werd meteen opgelost aan de receptie.

Zeker een aanrader!