We hebben een aantal aanbieders voor Agadir voor je op een rij gezet:

Reviews over Agadir

Heerlijk

Marijke vink,
    18-1-2019

We hebben het heerlijk gehad

Gereisd met partner in januari 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Onverwacht fantastisch

Edwin,
    15-1-2019

Wij hebben nog nooit zo'n goed hotel meegemaakt als dit!

Een perfecte lokatie alles op loopafstand.

Het personeel is uiterst vriendelijk en helpen je waar ze kunnen vanaf het moment dat je aangelopen komt.

De kamers zijn keurig netjes en heel schoon. Ook iedere dag komen ze je kamer opruimen en voorzien van schone spullen. Je kan zelf aangeven wanneer dat jou het beste uitkomt.

Ook het eten is keurig netjes en er is iedere dag erg veel keus. Ze houden de temperaturen van het eten continu in de gate.

Wil je wat anders je hoeft het maar aan te geven en ze zorgen er voor.

Ze hebben een mooi privé strand gedeelte bij het hotel. En ook het zwembad bij het hotel heeft alles wat je er van verwacht.

Zelfs 1 bad is vewarmd.

Kortom, wij hebben hier een geweldige vakantie gehad en gaan zeker terug!!!

Gereisd met partner in januari 2019

Fijne sfeer.

thea theuws,
    6-1-2019

Prijs kwaliteit was prima. Verassend vonden wij oudjaarsavond. Een vol programma met cocktails, gala diner, show en een leuk feestje. Bij vertrek om 16uur kregen we kaartje zodat we toch nog konden eten en drinken totdat we gingen.Mooi land

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

resort is ok

Koby,
    2-1-2019

Het is een prima resort, kamers zijn groot en schoon. Resort is hygiënisch en netjes. Het eten is niet uitgebreid, maar lekker. Ze zijn wel erg "traag" met aanvullen v de salades, fruit, dessert etc. 80 % vd gasten zijn 65+. Bij de receptie zijn ze slecht op de hoogte vd zaken en geven wel eens verkeerde info. Neem een taxi of shuttle bus via je touroperator en niet via de receptie. Ze bellen een vriend op. Hij rijdt naar zijn eigen winkel of van een bekende en proberen v alles aan je te verkopen. Op de dah v vertrek wilden we 'late check out' (13 ipv 11 uur), een dag v te voren aangevraagd. Wij moesten 3 x terug naar de receptie, maar steeds werd ons verzoek uitgesteld. Uiteindelijk mocht het niet terwijl het resort voor 50 % leeg was.

Gereisd met partner in december 2018

Meer dan fantastisch!!

Emmy,
    30-12-2018

Mooi, schoon, hygiënisch hotel met zeer vriendelijk personeel! Personeel doet veel moeite om zich verstaanbaar te maken. Bewaking bij hotel, zelfs als je naar het strand loopt. Privé strand. Genoeg ligbedden bij de zwembaden en het strand. Verwarmd buitenbad.

Ontbijt, lunch en diner meer dan geweldig. Er is genoeg keuze, dagelijks maken ze er weer een feestje van om de vele verschillende (lokale en interlokale) gerechten te serveren.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018