We hebben een aantal aanbieders voor Afferden voor je op een rij gezet:

Reviews over Afferden

Echt een verwenweekeind

Tineke,
    25-3-2018

Het hotel ligt prachtig, is beeldschoon ingericht, kamer superschoon met een mooi balkon. Eindelijk weer eens een verwenontbijt aan tafel ipv een buffet maar wel met heel veel verschillende dingen en heerlijke broodjes. En de tweede dag weer een ander ontbijt als de eerste dag. Het Maasduinen-diner was super en werd aangepast naar wens. We komen zeker terug om opnieuw te genieten maar ook om in de prachtige omgeving te fietsen. En tot slot, de gastvrijheid was zoals je het wilt!

Gereisd met partner in maart 2018

Van Meijeren,
    27-2-2018

Zowel kamer en ontbijt waren prima.Zeer uitgebreid ontbijt.Fietsenstalling.ligging vlak bij Maasduingebied.

Gereisd met partner in juni 2017

Gezellig verblijf in een schitterende omgeving!

Anna Valk,
    10-9-2017

Mooie zilverschone kamer met de mogelijkheid tot het zetten van koffie of thee. Aparte schuur voor het stallen / opladen van (elektrische) fietsen.

De leiding en het personeel zijn zeer vriendelijk.

Het ontbijt en het diner waren voortreffelijk!

Het hotel ligt aan de rand van het natuurgebied De Maasduinen en in de nabije omgeving van de Maas. Er zijn mooie fietsroutes zowel in het Nationaal Park als aan de andere kant van de Maas (bereikbaar met diverse pontjes). De fietsknooppunten zijn ideaal.

Tips voor bezichtiging: sluizencomplex Sambeek en als het wat minder weer is kan ik het Museum De Locht in Melderslo aanbevelen, dit museum geeft een beeld van het plattelandsleven, de glastuinbouw, de asperge- en champignonteelt in de periode tussen 1850 - 1950.

Dus zoekt u voor een schappelijke prijs een mooie omgeving om te fietsen en een fijne kamer om te overnachten dan moet u hier zijn!

Ik kan u het Maasduinenarrangement van harte aanbevelen.

Gereisd met partner in september 2017

Prima

Mieke van Gils,
    26-8-2017

Prima hotel, met een zeer goed ontbijt (wel jammer dat het geen buffet was) Mooie ruime kamer met badkamer. Bad was aan de hoge kant om in te stappen, en jammer genoeg geen aparte douche. Uitstekende fietsenstalling.

Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar.

Arjen,
    11-8-2017

Vriendelijke en klantgerichte bediening. Schone en complete kamer met badkamer voorzien van al het nodige.Zeer verzorgd ontbijt in een mooie omgeving met persoonlijke aandacht.

Gereisd met partner in augustus 2017