hotels Aberdeen

Reviews over Aberdeen

Prachtig guesthouse met uitzicht op zee

Jurgen Abbing,
    5-9-2017

Gelegen op een heuvel, met prachtig uitzicht over de weiden en op zee. Een keurig onderhouden guesthouse op het terrein van een boerderij. 25 Schotse hooglanders grazen in de weiden rond de boerderij. Super vriendelijke eigenaars die er echt alles aan doen om het je naar de zin te maken. Je voelt je direct op je gemak. Je hebt een fantastische kamer, maar kunt ook beneden in de woonkamer zitten. Of aan het kookeiland in de keuken met koffie en brownies. ( eigenaar is een goede kok overigens )

In de directe omgeving zijn veel golfbanen ( Trum Golf course op 1 min afstand ). Binnen een uur rijden zit je midden tussen de heuvels van de Highlands en ook de whiskey liefhebber kan zijn hart ophalen.

Net buiten Aberdeen. 10 min van het vliegveld en 10 min vanaf het exhibition centre.

Gereisd zakelijk in augustus 2017

Prima hotel, centraal gelegen

Paul,
    31-12-2014

Prima hotel, centraal gelegen. Maritime Museum en bioscoop tegenover het hotel, parkeergarage er vlak naast. Op 50 m loopafstand van Union Street, de belangrijkste winkelstraat van Aberdeen.

Gereisd met partner in november 2014

Heerlijk

srits,
    12-11-2014

Prima verblijf gehad voor 1 nacht.

Niet op loopafstand van het centrum, maar met de auto heel goed te doen.

Fantastische kamers en bedden gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Prachtig hotel

Erik,
    9-11-2013

Dit hotel zit in een prachtig 19e-eeuws landhuis. Is lekker rustig gelegen op enkele kilometers van het centrum. Afstand tot centrum is wel lastig.

Goede sfeer hier, prachtige kamers en prima eten. Maar je moet er wel voor in je buidel willen tasten.

Gereisd met partner in juli 2011