Abbadia San Salvatore

hotels in Abbadia San Salvatore

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Abbadia San Salvatore

Reviews over Abbadia San Salvatore

• 9L.C. de Jong17-11-2011

zeer de moeite waard!

Prachtige, middeleeuwse, zeer authentieke plaats. Adembenemend uitzicht, gezonde lucht. Schitterende abdij te bezichtigen, mooie oude straatjes. Mountainbiken, wandelen en in de winter skieën het kan er allemaal.

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8HS17-07-2011

Aanrader! rust, natuur, wandelen, sfeer, gerechten

Leuke plek om te vertoeven, geheel niet toeristisch, er wordt beperkt Engels gesproken. Wij waren die periode de enige gasten in het hotel. Prima italiaans sfeertje. Hotel eigenaar is zeer gastvrij, behulpzaam en vriendelijk. In het weekend was er dorps feest ( 3dgn) we mochten gratis aansluiten bij een middeleeuws diner in het oude klooster. (geregeld door de hoteleigenaar) Een geweldig gebeuren!!! De kok was op vakantie, maar we hebben elke dag een heerlijk afwisselend 4 gangen diner gekregen. Eigen gemaakte cake en taart!!! Het ontbijt kan wat uitgebreider. ( ei , verschillende kaas en vleeswaren) Kortom een aanrader als je de italiaanse sfeer wil proeven !!!

• 8Cultuur
    • 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad

Gereisd met partner in juli 2011

• 8H. van den Heuvel26-09-2009

Prachtig middeleeuwsplaatsje!

Lief plaatsje, met een prachtig terras, en zeer vriendelijke mensen. Met de bus reizen was een belevenis, € 1,-- voor een enkele reis naar het naastgelegen dorpje, waar we heerlijk op een terras gegeten hebben, met veel klasse!, dit was voor ons onvergetelijk!

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in september 2009

• 5a.j. van eijsden19-06-2009

Dit nooit meer

Dit nooit meer. Er is een verschil tussen een oude stad en een armoedige stad. Het laatste is het geval. Er is geen gezellig terras waar je wat kan drinken. S'avonds is er niets te doen.

• 3Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Sigrid11-06-2008

Het plaatsje is gelegen op de hellingen van een vulkaan en heeft daardoor een werkelijk schitterende omgeving. Het stadje zelf is ook niet onaardig; centrum met wat winkeltjes, een supermarkt, kerk met catacomben. Uitgaan wat betreft een hapje eten/ terrasje is mogelijk, maar voor disco's etc. moet je vermoedelijk verder zoeken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 8Annelies van Velzen18-03-2008

Leuk en oud plaatsje, gelegen aan de voet van de Monte Amiata, in de winter een skigebied! Prachtig gebied om te wandelen, te fietsen en tochtjes te maken. De plaats heeft een oude abdij en Middeleeuwse straatjes, maar ook een moderne supermarkt.

• 8Cultuur

Gereisd in maart 2008

• 6Scheerlinckx28-05-2006

stadje met een oud gedeelte (smalle steegjes) en alle voorzieningen, zoals supermarkt.

• 4Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur