Aardenburg

We hebben een aantal aanbieders voor Aardenburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Aardenburg

• 9Bart Vandevoorde17-12-2019

Hotel De Elderschans nabij het dorpje Aardenburg

Misschien was het omdat we in december naar Aardenburg zijn geweest, maar onze wandeling door dit dorpje was een afknapper. Alsof we door een verlaten dorp wandelden. Zo doods allemaal. Geen winkels, geen horeca. Gelukkig was er ons verblijf in hotel de Elderschans. Bij aankomst oogde de buitenkant wat verwaarloosd. Binnen was het echter allemaal in orde. De all-in formule met heel wat keuze in bieren,wijn en sterke dranken, was een echte meevaller. Het avondeten en ontbijt zijn in buffet en is uitgebreid, lekker en voor elk wat wils. De kamers waren proper en goed ingericht. We hebben een upgrade genomen, want de geboekte budget kamer was de douche en toilet blijkbaar een gemeenschappelijke en dat vonden we vandaag de dag een afknapper. Besluit: voor een dagje lekker eten en drinken in een goed hotel, is dit zeker een aanrader en meevaller.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in december 2019

• 3Ger15-10-2019

Nooit meer

De douche was goed en dat was het enige goede aan Elderschans. De ontvangst was onpersoonlijk, snel betalen, geen bon. Toen ik daar om vroeg, bleken €9,90 parkeerkosten voor één nacht toegevoegd. Ik heb de auto direct van het parkeerterrein verwijderd, maar kreeg de €9,90 niet terug. Hoezo gastvrij en klantvriendelijk? Drie 'heren' op rij achter de receptie die totaal geen kaas gegeten hebben van hoe je gasten behandelt. De kamer in een soort barak was piepklein en verouderd. Geen nachtkastje en geen lampje aan één kant van het bed. Ik moest boek, telefoon, bril en glas water naast mijn bed op de grond leggen. In het stopcontact boven het bed paste geen stekker. Eén zakje koffie voor ieder, géén thee. Veel herrie van muziek en schreeuwende mensen tot laat in de avond. Badhanddoeken versleten. Kortom, we waren heel blij toen we de volgende ochtend heel vroeg konden vertrekken. Dit hopen we nooit meer mee te maken.

• 1Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 6Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juni 2019

• 9katrien van der jeugt16-08-2019

Gezellig

Aardenburg leuk gezellig stadje, maar hotel was zeer slecht!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Toussaint08-08-2019

leuke omgeving

leuk stadje, veel bezienswaardigheden. ook de dichtbijgelegen dorpjes zijn de moeite van een bezoek waard.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Roger RAu20-06-2019

Prachtige vakantie

Prachtige omgeving, leuk om te wandelen en fietsen

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Andre L04-03-2019

leuk en rustig

heerlijke rustige omgeving,geen autowegen geluid ; waren eind februari met zonnig weer,dorp is nog rustig,maar hou je van rust en wandelen ,centraal gelegen voor leuke dagtrips(sluis,knokke,brugge enz,) e.e.a. wel voor de 50 plus vind ik persoonlijk.

• 5Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Kevin01-03-2019

Zeker doen mooie omgeving

Aanrader wij gaan zeker nog eens terug

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving

Gereisd met partner in februari 2019

• 8Eliane De Troch15-02-2019

Klein maar fijn!

Aardenburg is een klein dorp, prachtig gelegen in de natuur, een wandeling in het dorp is leuk, wij deden de "Beelden in beeld" wandeling. De wandeling rond Aardenburg, doorheen de natuur is ook een fijne wandeltocht. Véél is er niet te beleven, maar voor iemand die rust zoekt en wat interesse heeft in het verleden van Zeeland, vindt hier wel zijn gading.

Gereisd met vrienden in februari 2019

• 6Rit Huysmans26-11-2018

Uitwaaien in de polders en aan zee ;-).

Er even tussenuit met vrienden.

• 7Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2018

• 8stefaan28-08-2018

gewoon eens proberen

mooie locatie, heerlijk om te wandelen en te fietsen, dichtbij sluis

• 10Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn