Aalen (Zwarte Woud)

hotels in Aalen (Zwarte Woud)

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hotels Aalen (Zwarte Woud)

Reviews over Aalen (Zwarte Woud)

• 8Lena Arts23-11-2018

Gezellig & gemoedelijk, om nog eens terug te gaan!

Aalen is een klein maar gezellig stadje, voor ons een tussenstop vanuit Italië op weg naar NL. Wij vonden het centrum erg gezellig om te winkelen en met leuke restaurantjes, zoals Bonanza Steakhouse met een super aardige eigenaar en heerlijk eten! Wij moesten aardig zoeken naar het Dino-museum, dit vonden wij uiteindelijk in het plaatselijke VVV kantoor. Leuk voor onze zoon van 8, het was ook nog eens gratis toegankelijk. Iets buiten het oude centrum ligt een nieuw shoppingcenter waar je o.a. leuk kleding kan shoppen. Naast ons hotel waren de Thermen van Aalen, een heerlijke welness omgeving met o.a. een zoutsteensauna en een belevenisdouche (met o.a. tropische regen en een onweersbui). Wij zouden hier nog weer eens terug willen gaan!

• 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2018

• 10Thomas Ramm29-04-2015

Kleine aber schöne Stadt

Die Einkaufspassage ist ganz nett.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in april 2015

• 7Jan.Dua119-09-2014

Sympathieke stadje

Ik vond dit een gezellig stadje .zaterdag is het marktdag en is er veel sfeer,je kunt er in de buurt ook mooie wandelingen maken

• 7Cultuur

Mooi en gezellig stadje in een natuurrijk gebied

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Langerhorst17-09-2013

Mooie omgeving en leuke uitstapjes.

Veel kastelen en musea in de omgeving.

• 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Globetrotter03-09-2013

Zeer klein dorpje

Het dorpje opzich is weinig levend. Zijn wel wat plein en straatjes en er zijn winkeltjes, terrasjes bakkertjes. Ga ook zeker op een terrasje zitten om het lokale leven te ervaren maar je bent snel uitgekeken.Tevens een vvv waar je uitgebreid info kan krijgen

• 7Omgeving

• 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2006

• 7bart01-02-2012

leuk om eens te zijn

leuke mensen leuke wandelroutes en plaatsjes eromheen

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Alleen gereisd in mei 2011

• 8jasper28-06-2011

Gezellige stad in mooie en natuurrijke omgeving

Aalen was voor ons een prima uitvalbasis voor een vakantie in de Schwäbische Alb. Het ligt ook gunstig ten opzichte van andere bestemmingen zoals de Beierse toeristenstadjes Rothenburg o/d Tauber en Nördlingen.

De stad zelf heeft een gezellig, deels autovrij centrum en is bovendien ook bezienswaardig genoeg om er een dag te vertoeven. Je kunt er ook prima winkelen. Verder wordt Aalen gelukkig niet overspoelt door toeristen. Het Limes museum, vlakbij het centrum is een aanrader. En in de Limes-thermen hebben we goed kunnen ontspannen.

Andere leuke bestemmingen in de directe omgeving zijn Schwäbisch Gmünd (umweltzone!!), Heidenheim en Ellwangen. Grote steden zijn ook vrij makkelijk te bereiken Ulm (60 km) en Stuttgart (80km).

• 9Omgeving

Gereisd met partner in mei 2011

• 9do10-09-2010

mooie plek

deze vakantie is leuk voor het hele gezin. wij hebben erg genoten van de prachtige natuur , daarom geven wij het ook een 9.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving