West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Bestemmingen in West Australië

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

hostels West Australië

We hebben een aantal aanbieders voor West Australië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in West Australië

redelijk

yvojacq,
    31-1-2016

ligging was prima, de bedden zijn ok. de keuken is redelijk schoon, de badkamer is eveneens redelijk schoon. personeel is vriendelijk maar niet altijd beschikbaar. als je kamer aan het terras ligt kan het redelijk luidruchtig zijn en omdat daar gerookt mag worden komt de rook nogal eens naar binnen

Gereisd alleenreizend in september 2015

Een ervaring nooit te vergeten

Ezra,
    9-10-2012

De accomodatie was niet wat wij verwacht hadden maar des ondanks hebben wij leuke herrineringen ervan over gehouden.

De chinezen die in het hostel waren zijn erg gezellig en hier hebben wij leuke ervaringen mee gehad. Leuke mensen maar de kamers waren niet zo geweldig.

Gereisd met vrienden in februari 2012

Goed adres "in the middle of nowhere"

Wim Vanthienen,
    28-11-2011

Typisch roadhouse met camping en containers. In plaats van de gereserveerde "double room" kregen wij een "kangaroo room", in feite een dubbele kamer. Naast een groot bed staan er ook twee kleine bedden. Koelkast met diepvriesvak en 4 flesjes water. Waterkoker, TV, moderne airco, kleerhaken en spiegel. Degelijke verlichting. Geen internet. Sanitair in een afzonderlijke container met 2 afgesloten ruimtes, waarin telkens een toilet, lavabo en douche zijn ondergebracht. Overnachting 100,00 AUD.

Gereisd met partner in september 2011

Prima

naam naam,
    3-11-2011

Eén nacht gedaan. Dus niet veel erover te vertellen. Schoon waren de kamers wel.

Gereisd alleenreizend in januari 2002

Gezellig hostel

Jori,
    26-5-2009

ietsjes uit het centrum van perth, maar prima loopbaar of anders goed te doen met ov.

Relaxt hostel, leuk personeel, mooi schoon zwembad, ruime kamers, 2 tvkamers, fitness alles gratis te gebruiken.

Gereisd met vrienden in december 2008