Reviews over Vélez-Málaga

leuk voor een nachtje

Malou_V,
    16-8-2010

we zijn hier 1 nachtje geweest en dat was genoeg. Het is een goede uitvalbasis als je de stadjes er omheen wilt bezoeken zoals Nerja ed. De eigenaresse spreekt geen woord Engels, maar dan ook echt geen woord. De kamer was prima en je hebt een eigen koelkastje. Het ontbijt is was summier, maar daar zal je aan moeten wennen als je in Spanje op vakantie gaat want de Spanjaarden zelf ontbijten nauwelijks. We zijn op meerdere locaties geweest in Spanje, maar je krijgt nergens een uitgebreid ontbijt.

Als je in het zwembad ligt heb je een mooi uitzicht op de bergen, maar het water biedt niet echt verkoeling.

Voor een nachtje wanneer je op doorreis bent een prima locatie om te verblijven.