We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

Reviews over Praag

Vriendelijk

Fenna van Houten,
    10-3-2018

Toen we aankwamen waren er wat problemen met de sleutels maar verder werden we erg vriendelijk ontvangen. Door het motel gedeelte waar veel scholen logeerden was er snachts soms wel wat lawaai. Verder was het ontbijt erg lekker er was veel keuze en weer erg vriendelijk personeel. Een hele bijzondere en leuke ontbijt ruimte. We hebben niet gedineerd in het hotel maar er was in de omgeving heel veel keus. Vanuit het hotel liep je zo de oude gedeelte van de stad binnen en kon je al gauw de oude brug bekijken. Het sanitair was niet altijd even fris.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer in het weekend

louisvanherp,
    4-8-2015

Hotel is in het weekend gesloten , alleen ontbijt verkrijgbaar

Gereisd met partner in juni 2015

Inmiddels een hostel, maar goed

bbaar_1,
    31-1-2015

Deze residence is inmiddels al een aantal jaren een hostel. De badkamers zijn intact gebleven, maar de kamers zijn 4,6,8,10 of 12 persoons geworden. Het blijft een prachtig pand wat ideaal gelegen is tussen Karelsbrug en Praagse Burcht. Wij verbleven hier met een groep studenten en hadden er een prachtige tijd. Bedden zijn prima, Wi-Fi uitstekend en het ontbijt eenvoudig, maar OK. Gezien de prijzen een koopje en met zeer vriendelijk personeel. Niet geschikt voor gezinnen, maar je kunt wel een vierpersoons kamer huren en dan heb je een eigen badkamer en veel ruimte voor heel weinig geld. Elk bed heeft ook nog een eigen afsluitbare locker. Top.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hostel voor een redelijke prijs

freekvandermaas,
    26-10-2014

PLUS Prague is een aanrader voor jonge mensen die Praag willen bezoeken. Ongedwongen sfeer, prima plek.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

Ideaal voor Jongeren

Frederick,
    25-4-2012
    • Voor maar 8 euro per nacht krijg je zoveel terug
    • De zwembad en sauna zijn ideaal na een dag Praag bekijken

-Het eten bij het ontbijt is niet echt te eten. - Het ligt in een achterwijkje, + maar je bent wel zo bij de metro

Gereisd met vrienden in januari 2012