We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

5-sterren hostel Praag

We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

Reviews over Praag

Inmiddels een hostel, maar goed

bbaar_1,
    31-1-2015

Deze residence is inmiddels al een aantal jaren een hostel. De badkamers zijn intact gebleven, maar de kamers zijn 4,6,8,10 of 12 persoons geworden. Het blijft een prachtig pand wat ideaal gelegen is tussen Karelsbrug en Praagse Burcht. Wij verbleven hier met een groep studenten en hadden er een prachtige tijd. Bedden zijn prima, Wi-Fi uitstekend en het ontbijt eenvoudig, maar OK. Gezien de prijzen een koopje en met zeer vriendelijk personeel. Niet geschikt voor gezinnen, maar je kunt wel een vierpersoons kamer huren en dan heb je een eigen badkamer en veel ruimte voor heel weinig geld. Elk bed heeft ook nog een eigen afsluitbare locker. Top.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)