Toscane

Reviews over accommodaties in Toscane

Super leuk verblijf bij Elisa en Alessandro

Anna,
    6-8-2015

Warme, hartelijke ontvangst, rustige omgeving met heerlijk relaxing zwembad. Ongelofelijk perfect ontbijt met lekkere koffie, vers fruit, zalig beleg en zelfgebakken taatt op het schaduwrijke terras met zicht op de mooie Toscaanse heuvels. Koele kamers zeer ruim, beetje oubollig maar wederom heerlijk rustig.Elisa verwent haar gasten en gaat tot het uiterste om hen te behagen. We hebben een scooter gehuurd en dankzij haar en haar man is dit uitermate vlot verlopen. Resto Serendipico is prijzig maar wel gezellig. Vraag gerust om het boogiewoogie gejengel af te zetten om alsnog te genieten van een heerlijke zonsondergang.In de ideale wereld zou er een kleine bar zijn om frisse drankjes te nuttigen op het terras eventueel met een lekker hapje? Niet goedkoop maar de zalige rust/no fuss die men hiervoor in de plaats krijgt is het dubbel en dik waard! Daarvoor zeker niet aan te raden voor jonge gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juli 2015

Mooi centraal

Marijn,
    24-9-2013

Dichtbij het centrale plein in Florence kun je verblijven in dit mooie hostel. Het is gesitueerd in een groot pand op de tweede verdieping. Het lijkt wel een beetje op een oud ziekenhuis, ook gezien de kamers. Hoge plafonds en veel wit, het is daarom niet een heel gezellig hostel. Ook is er niet nagedacht over elektriciteit. In de kamer waarin ik sliep waren op 6 bedden slechts twee stopcontacten beschikbaar. Wel is er gratis wifi.

Er wordt gratis ontbijt aangeboden in de morgen. Ook organiseert het hostel een welkomstborrel waarbij je anderen kunt leren kennen.

Het grootste nadeel aan dit hostel vond ik hun hysterie rondom muggen. Overal rook het namelijk naar deet, de bekende citroen-achtige geur. Dit was volgens mij niet nodig, daar ik in een ander hostel zonder deet-geur geen mug heb gezien.

De locatie is top, zo dicht bij het centrum. Al met al echt een prima hostel om te verblijven!

Gereisd alleenreizend in augustus 2013

prachtige omgeving en cultuur

Salim,
    10-7-2012

goede service. Heerlijke wijn, lekker eten en prachtige ligging

Gereisd met partner in april 2012

Fantastisch!

Monique,
    19-10-2011

Podere pogetto is een heerlijke plek om rustig vakantie te vieren. Wij hadden de verbouwde schuur (la fienile) geboekt en dit was een heerlijk huis. Het zwembad is perfect. De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. De eigenaar gianni is erg aardig. Hij maakt wijn, olijfolie en grappa. Om er te komen moet je een hele lange doodlopende weg in met prachtige uitzichten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Goed en leuk hostel

Jansen,
    23-10-2009

Wij zijn vorig jaar in hostel Plus geweest. Kamers zijn ruim en schoon, badkamer en toilet zijn schoon. Beneden is een soort disco, welke erg gezellig was. Vele nationaliteiten qua toeristen waren er in het hostel, welke allemaal gezellig met elkaar om gingen.

Eten was ook erg lekker (pizza's en pasta's). Ontbijt was simpel, maar wel te doen.

Sommige personeelsleden spreken zelfs Nederlands. Ook de sauna was heerlijk, alleen het zwembad was te koud en de fitness stelde weinig voor.

Kortom: erg leuke week gehad daar!

Gereisd met vrienden in november 2008