hostels in Schaffhausen

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip hostels Schaffhausen

Reviews over Schaffhausen

• 8Madeleine-C225-02-2016

Niet alleen waterval

De stad is bekend van de waterval terwijl die eigenlijk buiten Schaufhausen ligt in Neuhausen. Ook wij zijn naar de waterval geweest en zijn dit keer niet de stad ingegaan omdat ik daar al eens eerder was. Het is zeker de moeite waard als je tijd heb om ook het oude centrum te bekijken met zijn prachtige versierde gevels en erkers. Alleen jammer dat er dan winkels inzitten zodat door de reclame of naam een deel verdwijnt. Ook de mooie vesting Munot in de binnenstad is een kijkje waard. Nu hebben we die vanaf weg 15 naar de waterval gezien.

• 6Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 10Wim Houweling14-09-2015

Indrukwekkend

Ik heb in Schaffhausen alleen de beroemde waterval bezocht, ook nog met een bootje vlakbij de waterval geweest: heel apart en indrukwekkend

• 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8S25-08-2014

leuk stadje met prachtige waterval in omgeving

mooi grensstadje met als aanraders : een boottocht op de rijn tot stein am rhein en een bezoek aan de waterval op de rijn

• 9Zorg voor natuur

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Spkk27-04-2014

Brede waterval

Brede niet hoge waterval van de Rijn, Zwitserland. Je kon ook met een boot naar de waterval varen, omdat wij kleine kinderen hebben, niet gedaan.

augustus 1992

• 9arija05-08-2013

Heel fijn stadje!

Wegens de vele kostbaar beschilderde huisgevels vind ik de verkeersvrije binnenstad van Schaffhausen toch wel een van de schilderachtigste van Zwitserland. Veel mooie gilde- en herenhuizen stammen uit de tijd van de gotiek of van de barok. Wanneer ik er over de markt loop beginnen de klokken van de hooggotische St. Johann-kerk te beieren. En boven de middeleeuwse oude binnenstad van Schaffhausen troont de imposante vesting "Munot". Heel fijn stadje!

• 9Cultuur
    • 9Omgeving

Alleen gereisd in juli 2013

• 7Marie- Josee en Bert04-08-2013

Niet alleen watervallen...

Schaffhausen het stadje nabij de watervallen, maar ook een heel mooi centrum. Voor we naar de watervallen zijn gegaan even door het historische centrum wandelen en genieten van de pleintjes en terrasjes.

Heel mooi en een bezoekje meer dan waard.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Peter23-08-2011

Coole Stadt =)

Muss man erlebt haben ;)

Nachtleben könnte besser sein aber trotzdem Stätchen mit Charme und guten Restaurants...

• 8Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4BS03-06-2011

Nooit meer vanwege de mentaliteit in Schaffhausen

Geld belustte stad. Mensen zijn niet te verstaan willen en spreken geen Duits. Vreselijke politie staat alleen al als je NL kenteken binnen komt. Je ziet er veel alcohol en drugs mensen op straat (vreselijk) Amsterdam is er niets bij. Op iedere hoek wel een bordeel. Het is uw dure geld niet waard, koop liever een kaart van de stad is lekker voordelig en heb je de ellende niet.

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 7Omgeving

Gereisd met partner in februari 2010

• 8nan15-01-2011

fantastisch!!

We zijn hier in 2003 geweest tijdens een ronddtoer via het Zwarte Woud naar Allgau. We hebben hiervoor een extra omweg gemaakt om dit te aanschouwen. Wat een geweld!! Het was prachtig en de moeite waard om dit eens te bekijken!!

Gereisd met partner in januari 2003

10 van de 16 reviews gezien