hostels in Mexico City

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip hostels Mexico City

Reviews over Mexico City

• 8Emma04-07-2018

Een bruisende miljoenenstad MEXICO CITY.

Mexico City wordt helaas vaak overgeslagen. Veel reizigers kiezen liever voor de kust dan voor het binnenland zoals Mexico City. Het is er gevaarlijk? Ik moet toegeven dat de eerste keer voor mij ook spannend was. Veel mensen om mij heen kwamen met enge verhalen; dat het niet veilig zou zijn voor een vrouw alleen. Toch heb ik het gedaan. En inmiddels ben ik er al drie keer geweest. Mexico City, ook wel Ciudad de Mexico (CDMX) heeft veel te bieden. Naast de miljoenen mensen die er wonen kun je er veel cultuur vinden. Er zijn vele (gratis) musea, een mega groot groen park Chapultepec, heerlijke churros, bijzondere gebouwen, vele kraampjes op straat waar je de échte taco's kunt eten en goede koffietentjes en restaurants. De Mexicanen zelf zijn heel gastvrij en enorm trots op hun land. Als je ook maar even de weg kwijt bent in deze miljoenenstad, dan helpen ze maar al te graag. Ontdek ook Mexico City! Viva México!

• 7Zorg voor natuur

Alleen gereisd in januari 2018

• 9H.M. Mullers22-04-2017

mooie, drukke stad

het historisch centrum met de zocalo en vele mooie gebouwen moet je gezien hebben. verder zijn er diverse straten met kraamverkoop, indrukwekkend door de mensenmassa. mercado merced - de grote drukke markt van de stad - is de moeite waard om te bekijken. het park alameda met het palacio bellas artes waarin diverse muurschilderingen te zien zijn. het sep gebouw met muurschilderingen. dansende indianen groepen op de zocalo. kortom er is van alles te zien in het centrum en dan zijn er ook nog de overige barrios die ook de moeite waard zijn

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in februari 2017

• 8Paula29-03-2013

Gaaf

Prachtig gebied en erg mooi

• 8Cultuur

augustus 2000

• 8ROB04-02-2013

Altijd leven, altijd iets te doen

Topstad om te bezoeken, vol met geschiedenis en cultuur, diversiteit en uitgaansgelegenheid.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Sfeer in stad

Alleen gereisd in oktober 2012

• 8Dennis02-01-2013

Zeer mooie stad maar veel vervuiling in de lucht

Veel smog maar wat een mooie stad.

Alleen gereisd in december 2012

• 6van Elk19-12-2012

Leuk om Mexico stad een keer te proeven

De stad Mexico is bruisend en bestaat uit een geheel andere cultuur dan Nederland

• 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9Letty14-12-2012

Uniek

Deze stad is een avontuur. Overweldigend in alle opzichten. Ik geniet maar er zijn er ook die het haten. Onderga het en geniet.

• 10Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Gustav30-11-2012

Megametropole

Leider hatten wir bei unserer Rundreise durch Mexiko wenig Zeit um diese Riesenstadt gut kennenzulernen. So blieb es bei einem Spaziergang ueber die Prachtstraße "Paseo de la Reforma" zum Platz der Verfassung oder Zocalo. Um den riesigen Platz die Kathedrale, der Stadtpalast und der Nationalpalast mit Wandmalereien von Diego Rivera. Die barocke Kathedrale zählt auf dem amerikanischen Kontinent zu den größten und ältesten Sakralbauten. Erbaut wurde sie um 1600. nördlich des Zocalo ist die Ausgrabungsstaette "Templo Mayor" mit Resten des frueheren Tempelbezirks Tenochtitlan.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad

Gereisd met partner in december 1997

• 8Jack07-10-2012

Buitengewoon boeiende stad

Mexico City is een uiterst levendige metropool. Let echter op waar je heen gaat, er zijn wijken waar je liever niet wilt zijn. Wij hebben voor 80 dollar een dag een gids met taxi genomen die ons alle highlights van de stad liet zien. Bij dit bedrag zaten onder de entree kosten voor de piramides van Teotihuacan en een lunch in. Dit is volgens ons de manier om de stad goed te bekijken. Je hoeft niet te zoeken en krijgt alles tegen een redelijk bedrag ($ 40 p.p.) te zien.

• 9Omgeving

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Conny14-08-2012

Te kort.

Maar een klein stukje van de stad gezien.De stad is zo groot, eigenlijk moet je er zeker een paar dagen zijn.Elke dag word er op het plein de vlag gehesen en afgehaald zonder natuurlijk de grond te raken.En het is een hele grote vlag, dus dat is wel mooi om te zien.We hebben dit gefilmd en dat was ook meteen de laatste shot van Mexico.Mooie afsluiting.

Gereisd met vrienden in januari 2012

10 van de 48 reviews gezien