• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

stedentrip hostels Amden

Reviews over Amden

• 5Klaas van Hoogenberg08-08-2011

"Gaat wel"

He is wel leuk maar niet van YES ik wil er nog een keer turug.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Sfeer in stad
    • 7Skigebied beginners
    • 7Skigebied gevorderden
    • 6Après ski

juli 2011

• 8Esther24-02-2011

Een prachtig landschap en gezellige sfeer!

Ik kom vanaf jongs af aan naar Amden/Arvenbuel. Het is zeker voor families een prachtige en rustige omgeving om je kinderen te laten leren skiën, want er zit een heel gezellige ski- en snowboardschool. Terwijl de kinderen worden begeleid door vrolijke leraren, kunt u genieten van de afdalingen, waar uw kinderen ook de berg af gaan. In de zomer zijn er prachtige wandelroutes. Mijn favoriet is de Höhenweg (start in Arvenbuel). Het is een lange route boven op de berg. Van daaruit kan je heel het dal bekijken. Een andere route is om van Amden naar Arvenbuel te lopen en terug: erg leuk als je even naar beneden wilt en niet te veel boodschappen moet doen. Er zijn niet veel uitgaansgelegenheden, maar wel veel gezellige restaurantjes!

Conclusie: Als u op zoek bent naar rust, een mooie omgeving en leuke sfeer om iets aan sport te doen of gewoon lekker van je vakantie te genieten, dan raad ik absoluut Amden/Arvenbuel aan: In de zomer en in de winter.

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9J. Doe21-07-2010

We blijven terug komen!

Prachtige vakantie! Wat een super uitzicht op de mooie Walensee. Heerlijke plaatselijke wijnen!

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

januari 2010

• 8schneider hansjörg21-08-2009

Hotel Sonne

Das Wandergebiet ist sehr gross und geht von leichten Wanderungen bis zum alpinen Klettern.Auch das nahe Weesen am See ist ein wunderschöner Ferienort und ist bekannt für sein mildes Klima.

• 2Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur