Reviews over Sofia

Geweldig Hostel!

Tim,
    25-8-2012

Deze zomer wezen interrailen door Europa met nog 3 vrienden en van de 6 hostels die we hebben bezocht vond ik deze de beste! Voor maar 10 euro per persoon per nacht in de dorm (zolder) overnachten op een centrale plek in Sofia! Ontbijt en avondeten was inbegrepen en als je niet zo moeilijk bent is het prima. De lounge van het hostel is heel sfeervol en het personeel is ook erg aardig. Bij een volgend bezoek aan Sofia slaap ik weer bij Hostel Mostel :-)

top service!

Antoine,
    14-11-2010

Met 6 vrienden weekendje sofia gedaan. Ideaal hostel! Superaardig personeel wat er alles aan doet om het naar je zin te maken.Hostel ligt midden in het centrum en kost 10 pppn incl goed ontbijt en sávonds een eenvoudig bord pasta en een glas bier!

Ik zeg doen! En Sofia is een topstad ,vooral als je van uitgaan houd.