hostels in Sissi

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Sissi

Zeewatertemp ()16°16°17°17°18°22°22°26°26°24°21°18°
Dagen regen1097321001569

Reviews over Sissi

• 3Ben20-09-2021

Dorp heeft de tand des tijds niet doorstaan

Wij waren nooit eerder naar Griekenland of Kreta geweest. Over Sissi: Dit dorp heeft veel leegstand en veel onafgebouwde gebouwen. De boulevard is vergane glorie. Het is een prima uitvals basis voor trips met de auto. Wij hebben het eiland rond gereden en zijn weg van Kreta. Sissi was niet geschikt voor ons. Aanraders. Agios Nicolais en Elouda. Bezoek Kreta en huur een auto, daar zal je geen spijt van krijgen.

• 2Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur
    • 2Omgeving
    • 2Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 2Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2021

• 8Fam baten16-08-2020

Schilderachtige baai met fantastisch uitzicht over

Mooi schilderachtig vissersplaatsje. Prachtige baai met erg gezellige terrasjes waar men een lekkere cappuccino kan drinken. Echt vakantie gevoel wanneer je wegkijkt over zee. Dit is pas vakantiegevoel.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

augustus 2020

• 10Marcel Numan18-10-2019

Echt Grieks!!

Sissi is echt een geweldige plaats om heen te gaan als je de massale drukte wilt vermijden en toch genieten van dit Griekse eiland. Dit leuke pittoreske dorpje ligt 25 minuten vanaf Chersonissos en 12 vanaf Malia. Met een aantal toplocaties voor eten en drinken. Vooral Restaurant Remezzo en bar the Rolling Stone waar je heerlijk kunt zitten aan de haven met het mooiste uitzicht en Zonsondergang van het hele eiland.

• 9Uitgaanslevenn
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Patries21-08-2019

schattig

Sissi is een lief klein plaatsje. Er zijn leuke winkeltjes en diverse eetgelegenheden. Je gaat er niet heen voor de stranden, er is 1 klein strand. In de omgeving zijn er mooiere stranden te vinden zowel met de bus als de auto bereikbaar. Het stand van Malia ligt op =/- 15 min met de auto. Dit strand is 4 km lang en biedt faciliteiten zoals ligbedden en parasols. Tevens staan er kraampjes met vers fruit. En een foodtruck met warme hapjes.

• 3Stranden

augustus 2019

• 8Leon10-08-2019

Leuk dorpje met verrassend leuke eetgelegenheden.

Verrassend leuk dorpje!

We hadden halfpension en gingen ‘s middags lunchen. Veel leuke eetgelegenheden waar je goedkoop heerlijk kon lunchen. Volgende keer logies met ontbijt zodat we ook ‘s avonds kunnen gaan genieten van alle keus die dit dorpje te bieden heeft.

Bijzonder aan te bevelen: Queens (voorheen Maxima) van de Nederlander Nico. Heerlijke cocktails en indien gewenst voetbal of F1 op Nederlandse zenders.

• 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Sfeer in stad
    • 7Stranden

juli 2019

• 6Marcel van keuk15-06-2019

Super gezellig vissersdorpje

Leuk vissers dorpje met leuke winkels en gezellige barretjes aan de haven van Sissi . Erg vriendelijke mensen en zeker niet duur. Ik heb tussen de haven en Vasia village een auto gehuurd bij autoverhuurder een aanrader wordt gerund door Brad een Engelsman getrouwd met Cretaans vrouwtje. Echt hele lieve mensen en strakke prijs ook ten alle tijden volledige verzekering.

• 5Uitgaanslevenn
    • 3Stranden
    • 5Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Koos Verkade02-06-2019

Gezellig vissersdorpje

Leuk klein vissersdorpje met kleine winkeltjes en restaurantjes en een leuke haven/baai. Leuk uitstapje voor tussendoor..

• 8Stranden

mei 2019

• 7Ineke de Mots31-05-2019

Leuk dorpje voor een weekje

Kijk zeker even bij de haven. Een mooi groen stukje. Strandje Patomos is ook de moeite waard. Wel op tijd gaan anders zijn de bedjes verhuurd. Auto gehuurd. Erg vriendelijke mensen met ook een Nederlandse dame in dienst en niet duur met autohuur.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Roland23-04-2019

Sfeervolle plaats geen massa drukte wel van alles te doen

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7roelien reekers17-11-2018

klein en knus dorpje

Kan weinig over sissi vertellen , wel dat het een leuk klein dorpje is , met een heel mooi baaitje, leuk om doorheen te lopen , maar voor de rest , zijn we niet uit eten geweest , omdat we all inclusive hadden , dus kan niet vertellen wat een goed restaurant is. Een huurauto zou ik wel aanraden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur