Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

hostels in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Zeewatertemp ()17°17°18°18°19°24°27°29°27°26°22°19°
Dagen regen101075311014610

Reviews over Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

• 10Simal ayhan28-11-2021

Fantastischhhhhh! Nooit geen ander hotel meer!

Beste op en top hotel van Side blijft voor mij Side Star beach hotel. Heel gevarieerd eten met alles erop en eraan,beste bediening die ik tot nu heb gehad in een hotel. Dit hotel is ook geschikt voor minder validen,het strand en boulevard is met een paar stappen te bereiken en de oude stad is via de boulevard lopend te bereiken! Personeel van t hotel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en spreken verschillende talen. Kamers zijn schoon en de minibar goed bevoorraad. Ligging van het hotel en de vriendelijkheid van het personeel tezamen is dit een hotel waar ik elke graag weer terugkom! Ze hebben er weer voor gezorgd dat ik een topvakantie heb gehad! Een soort van een thuiskomen,want onderhand zien ze je als familie. Heb er weer zin in in juni 2022!

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2021

• 8Wiebe tolsma13-03-2020

Goed, voor herhaling varbaar

Zeer vriendelijk personeel, kamers netjes. Eten goed, sauna is een douche te weinig

• 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2020

• 8Joyce Koerban16-12-2019

Super goed

Leuke hotel, gastvrijheid, personen heel vriendelijk. Eten ook heel goed. Kamers ook heel schoon. Echt iedereen aan te raden.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 8Stranden
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2019

• 9Joop Vos13-12-2019

Side : de moeite meer dan waard

Side heeft de afgelopen jaren een metamorfose ondergaan. Veel gedaan aan de boulevard (3.5 km) die nu doorloopt tot door de stad. Veel gebouwen zijn plat gegaan en nieuwbouw heeft plaatsgevonden in oude stijl. veel van de Romeinse straten zijn te zien omdat ze bedekt zijn met glasplaten. Side is de moeite zeker waard, jammer dat het Turkse visum 100% duurder is geworden en de touroperator ook transferkosten in rekening brengt. Hierdoor worden vakantie voor gezinnen toch duurder en dat kan zeker een belemmering zijn.

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in november 2019

• 10W j dekkers26-11-2019

Echt een aan raader.wij zijn er voor de 4 de maal en gaan volgend jaar weer .alles super

Gereisd met partner in november 2019

• 10Robert en Carina21-10-2019

Is 27e keer in Turkije en ga er nog graag naartoe

Hotel Kirman Sidemarin is een heel mooi proper hotel op alle gebied. Vriendelijk personeel en eten zeer goed ( warm en voor ieders wil ) Mooie streek met mooie hotels en vele winkels. Zijn voor de 27e keer in Turkije en gaan er nog heel graag naartoe. Kortom Een HEEL MOOIE VAKANTIE gehad zeker voor herhaling vatbaar in dit mooie hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Sandra en Ricardo16-10-2019

Tot volgend jaar!!

Mooie omgeving en super gezellig 🥰 Geen vervelende mensen die je de winkels insleuren! Honden en katten worden hier goed verzorgd gelukkig 😍 We zijn er nu 2x geweest en volgend jaar weer terug😎

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Lydia meijer-Bruurmijn15-10-2019

Genieten van het heerlijke hotel en de service

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Ans Guldemond14-10-2019

Fantastisch, zoals altijd😍

Het was mijn 9e keer naar Side! Ik vind Side érg mooi en veelzijdig, er zijn veel dingen te doen en te bezichtigen. Met name in Antik Side is het leuk slenteren,door de smalle winkelstraatjes. De haven is prachtig en gezellig,met vele terrasjes, waar je even neer kunt strijken voor een drankje. Vergeet niet de Apollo Temple te bezichtigen, dat is de hotspot waar Side zo bekend om staat. Er zijn mooie ( zand) stranden in en om Side, met leuke Beachclubs.

• 9Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Franky Lanckriet05-10-2019

Voor herhaling vatbaar.

Kan niet beter. Van alles te zien .Voor ieders wat wil.

Gereisd met partner in september 2019

10 van de 4963 reviews gezien