hostels in Santorini

We hebben een aantal aanbieders voor Santorini voor je op een rij gezet:

Bebsy

Zeewatertemp (℃)16°16°16°17°18°21°22°25°25°23°20°18°

Reviews over Santorini

• 8John en Angela13-08-2019

Fijne week

We zijn een week geweest. Hotel in Kamari, leuke plaats, fijn strand, veel winkeltjes en restaurants. Ook naar Oia en Fira geweest. Ga wel s,morgens vroeg, later op de dag erg druk. Het eiland is erg mooi, maar kijk niet te veel langs de wegen, veel rommel en afval. Local bus is te doen wel erg druk.

• 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Maud01-08-2019

Prachtig 😍

Het is een prachtig eiland , met veel mooie stranden. Een hele leuke sfeer. Een super mooie omgeving. Het echt een prachtig eiland! Zeker een aanrader om daar op vakantie te gaan! 😍

• 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8M29-07-2019

Geweldige Griekse parel

Prachtig eiland met diverse leuke plaatsen die elk een eigen sfeer hebben. Oia voor rijk en hip, jongeren/backpackers zie je vooral in Fira en veel gezinnen gaan naar Kamari. Temperatuur is constant en er staat continue een zeewind, waardoor het niet snel te warm is. Een paar tips die onze vakantie net wat extra’s gaf: een bezoek aan de openlucht bioscoop en eten bij restaurant Fistikies (reserveren is aan te bevelen) beide in Kamari. En de wandeltocht van Fira naar Oia (11 kilometer) voor spectaculaire vergezichten (goede schoenen zijn fijn) Voor op het strand is het handig om waterschoenen mee te nemen.

juli 2019

• 8Emely Verhoeven30-06-2019

Fantastisch graag gaan we nog eens terug!

Wij waren er in 2014( maar dat jaar stond er niet bij) wij hebben het daar “super” gehad. Ik werd helaas door het eten van een ijsjes daar en vele zon helaas zo ziek, dat ik met spoed naar de boot gebracht moest worden om terug te keren helaas. Graag gaan we daar nog eens terug! Wand wat we gezien hebben was als een sprookje zo mega mooi! Vriendelijke mensen en heerlijk eten.

• 5Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 9Pim van Dinten29-06-2019

Fantastische vakantie met heerlijk weer!

Santorini is echt een aanrader. Heerlijk weer en een fantastische omgeving. Wij zaten zelf in Kamari. Dit is een badplaats met een hele lange boulevard. Aan de boulevard heb je tal van restaurantjes met uitzicht op zee. De Grieken zijn vriendelijke mensen. Kortom zeker een aanrader.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 10Omgeving

Gereisd met partner in juni 2019

• 2A V12-05-2019

Nooit meer

Een kapot eiland. Fira en Oia (de 'parels' van Santorini) doen in het beste geval denken aan een soort verrommeld Mont st Michel: ooit mooi, maar nu verruïneerd door massa toerisme. Horden toeristen wringen zich door te nauwe straatjes , straatjes vol gestouwd met souvenirwinkeltjes met overal dezelfde meuk, beneden zie je de cruise schepen liggen ... Je wordt er niet vrolijk van. Perissa is minder massaal, maar nu al -eerste helft van mei- hoor ik op mijn balkon, tot rond middernacht, van drie kanten deng-deng-deng-muziek, van strand- terrassen op 100 tot 300 meter afstand. Santorini is vast ooit mooi geweest. Nu is t niks meer.

• 2Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 1Omgeving
    • 1Sfeer in stad
    • 1Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Alleen gereisd in mei 2019

• 8R. Landuyt21-01-2019

Gaan zeker nog eens terug , voor een volle week!

Via een cruise reis ontdekt! Gezellige smalle steegjes vol met winkeltjes!

• 6Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Kim Riemens05-11-2018

Genieten, Griekenland op zijn mooist!

Wat een heerlijk eiland! Wij verbleven in de DeNaxia suites, mooi en schoon appartementje met kleine prive jacuzzi op ons terras. Genieten! Wij zijn hier een week verbleven, dit is voor dit eiland meer dan genoeg! Wij hadden voor een week een autootje gehuurd. Dit is zeker een aanrader, gezien er bijna tot geen taxi’s te vinden zijn en de afstanden best wat uit elkaar liggen van stadje tot stadje. Met de lokale bus kan natuurlijk ook gewoon, maar voor ons was dit een ideaal vervoersmiddel! Op deze manier hebben wij het hele eiland kunnen ontdekken. Wij vonden persoonlijk kamari en perissa beach het leukste om lekker naar het strand te gaan . Fira is erg leuk om te bezoeken, prachtige uitzichten en de bekende griekse huisjes die romantisch aandoen. De bekendste stad Oia is leuk om gezien te hebben, maar best klein en gigantisch druk. Wij hebben in ieder geval erg genoten van Santorini!

• 6Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in september 2018

• 4Foppe29-09-2018

Kapotte parel

Santorini is echt een schitterend eiland, als er maar geen mensen waren. Het is er werkelijk veel en veel te vol (en wij waren in september, niet eens het hoogseizoen!). Het is veel te bebouwd, en er zijn veel te teveel toeristen, de wegen zijn slecht en vol, en het openbaar vervoer is onder de maat. Het aantal toeristen wordt dan ook nog dagelijks verhoogd door de cruiseschepen die Santorini ook aandoen, Die duizende extra mensen per dag(!) worden van en naar de paar schitterende dorpjes vervoerd met ladingen bussen en mini-busjes. De havens zijn te klein en de wegen er naar toe zijn regelmatig geblokkeerd door teveel verkeer. En tot slot, de luchthaven is veel te klein, voor de vele vliegtuigen die dagelijks binnenkomen. Hoe het toerisme een parel kapot kan maken!

• 6Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 1Omgeving
    • 6Sfeer in stad
    • 5Stranden
    • 1Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2018

• 8Lou19-08-2018

Griekse gastvrijheid met mooie uitzichten

Santorini is uniek met haar mooie witte huisjes, rotsen en mooie stranden. In het hoogseizoen wel erg toeristisch. Vooral Oia is bij zonsondergang enorm druk en viel tegen. Fira daarintegen wel mooi en beter te doen qua uitzicht ook erg mooi. Kamari heeft een fijn kiezelstrand met veel restaurantjes en barretjes. Gezellig druk. Altijd lekker gegeten en gedronken. Gastvrije, vriendelijke mensen. Binnen een week heb je de bezienswaardigheden van het eiland wel gezien.

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2018