• 1.284

Reviews over Rome

goed en centraal

saskia,
    14-9-2017

Prijs is aantrekkelijk. Centraal vlakbij Termini station. Schoon met douche en wc. Vriendelijk ontvangen. Gebruik maken van waterkoker en magnetron en koffiemachine en koelkast in keukentje.

Geen informatie op de kamer of gekregen over vertrek . Waar laat je je sleutel en kan je je koffer achterlaten. Eigenaar was niet telefonische te bereiken.

Keurig netjes, dichtbij station en Metro.

Frans Jacobs,
    2-5-2016

Het ligt dichtbij de Metro van alle vier de richtingen. Je kunt er lopend al veel bereiken. Helaas is het ontbijt niet veel bijzonders en werd er ook nog een aantal keren iets vergeten, maar het is schoon en rustig. Bij de buren haal je een pizza met een blikje frisdrank en een aardappel-kaaskroket voor samen €6,- Lopend naar de Sante Magiore en het Forum Romanum. Rest met de Metro.

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Savannah,
    19-3-2015

Hostel Beautiful 2 in Rome is toe aan een renovatie maar ondanks dat goed, aardig en Engels sprekend personeel.

Centraal gelegen

Roos,
    4-5-2014

In een straat aan het station, dus centraal. Wat eettentjes in de buurt. Alles werkt in automaten, dat gaat makkelijk. Er is altijd wat te drinken en een snack in de automaten. Ontbijt is basic maar prima. Kamer was netjes maar beddengoed niet schoon. Badkamer redelijk. Kleine gemeenschappelijke lounge, maar grotere ruimte waar je bijvoorbeeld kunt eten 's avonds.

Prima uitvalbasis!

Jolanda,
    13-12-2013

Voor iemand die geen hoge eisen stelt is dit een prima uitvalbasis om Rome te bezoeken. Openbaar vervoer om de hoek . Bus brengt je naar metrostation en vandaar is het 20 min tot in centrum Rome.. Klein maar goed ontbijtje..vriendelijk personeel (niets is te veel) en de eigenaar komt je desgewenst met de auto halen op het vliegveld en brengt je weer terug voor 40€ retour..Openbaar vervoer is net zo duur dus de keuze was snel gemaakt) Grote keuken waar je zelf kunt koken s avonds maar niet echt nodig als je, voor je teruggaat, gewoon lekker in Rome eet.. Bedden en kamers schoon . Je moet wel van jeugd en backpackers houden want die waren er volop toen wij er waren.. Ga er volgende keer weer zo naar toe!