We hebben een aantal aanbieders voor Riga voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Riga voor je op een rij gezet:

Reviews over Riga

Uitstekend gelegen plek nabij trein- en busstation

devojageur,
    9-5-2014

Hulpvaardig personeel, goed Engelssprekend. Geven uitvoerige info van en over de stad. WIFI aanwezig, maar ook 2 computers voor wie gewoon het internet op wil.

Gereisd alleenreizend in januari 2014

Helemaal goed

Freek,
    27-4-2014

Hostel ligt midden in het centrum, achter St. Peters Church. Voor een leuke prijs krijg je schone kamers, een schone badkamer, schone gezamenlijke keuken en vriendelijk personeel. Enige nadeel; er is geen lift.

Gereisd met vrienden in april 2014

Beste ligging

Indra,
    27-9-2012

Sober maar schoon en goede bedden.Midden in "Oud Riga" .Alle bezienswaardigheden op loopafstand en prima uitgangspunt voor de avond.Klein keukentje waar je kan koken of koffie/thee zetten.Zitkamer waar je andere reizigers kunt ontmoeten.

Gereisd met partner in januari 2012

Goed hostel met een perfect ligging!

Eric,
    26-5-2012

Ik ben hier 5dgn geweest, samen met vrienden. Het hostel is qua prijs/kwaliteits-verhouding zeer goed. Basic kamers, maar wel schoon. De bedden kunnen wat ons betreft veel beter, maar dat is een kwestie van gewenning. Sanitair is schoon, personeel is zeer aardig, gratis WiFi, gratis gebruik van openbare pc in de receptieruimte.

Dome Pearl Hostel is zeeer aan te bevelen!

Gereisd met vrienden in mei 2012

Prachtige plek en goedkoop

vandulst,
    25-5-2012

Dit hostel is prachtig gelegen aan het dom plein midden in de stad, 2 panden naast het hostel is een bakker met lekker brood. Zit het brood in plastic dan is het 1 dag oud maar nog goed te eten er staan nog verschillende tafeltjes waar je lekker kunt ontbijten. De kamers hebben mooi uitzicht en zijn prima, je moet wel een paar trappen op in dit meer dan 100 jaar oude pand. Maar zeer goedkoop en prima hostel met supper ligging en overigens is er een terras voor de deur met lekkere hamburgers en lekkere kip.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012