Rhône - Alps

Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Hostel in de bergen

wouters joeri,
    9-1-2019

Ho36, een nieuw hostel in de bergen van het grootste skigebied van Europa.

Dit hostel biedt u van 2 personen kamers tot een dorm voor 16 personen.

En dit allen in perfecte staat. Dit hostel is niet zo als andere hostels waar ik al ben geweest. Uiteraard was een hoekje voor gezellig in de zetel samen te zitten. Of wou je liever alleen zitten op een authentieke houten stoel en tafel ging ook.

het personeel was toen in december 2018 geweldig. Ook geen zorg over je materiaal want deze kan je veilig weg bergen in de verwarde voorziene ruimte.

als je slaapt in een dorm slaap je uiterraad met andere maar je bed kan je met een simpele doek afsluiten zo dat je toch je prive hebt. toegang tot de piste? 200 meter? straatje oversteken, beetje omhoog en je komt al in de winkel centrum uit.

dus alles bij de hand en toch van het geluid afgeschermd. Ben je naar een hostel in de bergen dan raad ik je aan om eens te zien naar Ho36. Wat een hostel.

Gereisd alleenreizend in december 2018

Geweldig hostel

Fam. Schipper,
    22-9-2017

Heel mooi hostel. Alles is mooi en netjes afgewerkt, zeker voor Franse begrippen.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Marc en er werd goed Engels gesproken. Heel fijn!

De kamers zijn heel mooi en schoon. De bedden liggen prima.

Savonds prima gegeten voor weinig geld.

Leuke spullen ook voor kinderen: spelletjes, verkleedspullen en een glijbaantje in het restaurant.

Kortom: wij zouden hier heel graag nog eens komen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super

Phaedra,
    2-7-2017

Heel smaakvol ingericht. Overal is aan gedacht. Super relax om te zitten, hele mooie lounge ruimte op mezzanine. Je kunt er lekker ontbijten en ook 's avonds kun je er wat eten. Fantastische omgeving om te wandelen, fietsen. Het is er wat frisser dan in de toeristische oorden in het Zuiden, maar de omgeving, de uitzichten maken alles goed. En als de zon schijnt, brand je zo weg. Per toeval hier beland, en er gelijk 2 nachten gebleven. Als ik geen andere plannen had, bleef ik er nog veel langer. De foto's spreken voor zich: Super leuk en vernieuwend ingericht. Hele vriendelijke Franse uitbaters, die zich ook goed in het Engels redden. Ze zijn nog een beetje zoekend, maar allen daarheen! Dit vernieuwde hostel moet bekender worden. Alles is mogelijk, kamers voor 2, familiekamers, in je eentje, met vrienden. De jeugdherberg van weleer in een totaal vernieuwd kleedje. Mogelijke kamerindeling en inrichting kun je op de site zien.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Prima hostel voor leuke prijs!

Machteld ,
    9-5-2017

Leuk, kleinschalig hostel. Leuke gemeenschappelijke ruimte. Service was ook goed. Tevreden! (Ik zou het met kinderen niet zo snel adviseren.)

Gereisd alleenreizend in april 2017

Een aantrekkelijk nieuw accommodatieconcept !

Enfrance,
    28-3-2017

Wij hebben twee heerlijke nachten doorgebracht in dit gezellige en originele design hostel, dat direct aan de piste ligt en bij de skilift. Er hing een gemoedelijke sfeer en het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zowel het ontbijtbuffet als het avondeten waren van goede kwaliteit. Deze zijn optioneel, maar zeker aan te raden. De moontainbedden hebben gordijntjes, dat heel fijn is als je kamer deelt met anderen. Wij zijn bij dit superleuke gekomen via Snowtime.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2017