Reviews over accommodaties in Rhône - Alps

Geweldig hostel

Fam. Schipper, 22-9-2017

Heel mooi hostel. Alles is mooi en netjes afgewerkt, zeker voor Franse begrippen.

We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Marc en er werd goed Engels gesproken. Heel fijn!

De kamers zijn heel mooi en schoon. De bedden liggen prima.

Savonds prima gegeten voor weinig geld.

Leuke spullen ook voor kinderen: spelletjes, verkleedspullen en een glijbaantje in het restaurant.

Kortom: wij zouden hier heel graag nog eens komen.

Super

Phaedra, 2-7-2017
    Heel smaakvol ingericht. Overal is aan gedacht. Super relax om te zitten, hele mooie lounge ruimte op mezzanine. Je kunt er lekker ontbijten en ook 's avonds kun je er wat eten. Fantastische omgeving om te wandelen, fietsen. Het is er wat frisser dan in de toeristische oorden in het Zuiden, maar de omgeving, de uitzichten maken alles goed. En als de zon schijnt, brand je zo weg. Per toeval hier beland, en er gelijk 2 nachten gebleven. Als ik geen andere plannen had, bleef ik er nog veel langer. De foto's spreken voor zich: Super leuk en vernieuwend ingericht. Hele vriendelijke Franse uitbaters, die zich ook goed in het Engels redden. Ze zijn nog een beetje zoekend, maar allen daarheen! Dit vernieuwde hostel moet bekender worden. Alles is mogelijk, kamers voor 2, familiekamers, in je eentje, met vrienden. De jeugdherberg van weleer in een totaal vernieuwd kleedje. Mogelijke kamerindeling en inrichting kun je op de site zien.
Rhône - Alps scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9140 reviews