Quintana Roo

Reviews over accommodaties in Quintana Roo

Que divertido!

Islaa,
    13-8-2011

Super hostel! Veel te doen, vlak bij het strand. Elke avond vanaf 11 uur bar op het strand. Organiseren veel gratis activitetien: jongleren/spaans/yoga etc.

Ze hebben een eigen restaurant waar je eten kan bestellen, lekker en goedkoop.

Kamers zijn schoon, sommige met airco. Je kan er ook nog met je tentje staan.

Heel gezellig hostel en je ontmoet er veel mensen.

Gereisd alleenreizend in juli 2011

Dit hostel is te gek!

Anne,
    5-7-2010

Als je op zoek bent naar een hostel waar je veel mensen kunt ontmoeten en iedere avond een feestje kunt bouwen: ga dan hier naar toe!

Ik ben er een week geweest en hebt me niet 1 keer verveeld, echt een aanrader. Leuke gasten en leuk personeel!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Prima voor een hostel

Esther Willemsen,
    16-6-2010

Vanaf balkon uitzicht op het strand en je hoeft niet ver te lopen naar zowel strand als winkels. Prima hostel voor niet al te veel geld bij binnenkomst krijg je een sleutel van je eigen kastje met slot waar je je (waardevolle) spullen in kunt opbergen.

Gereisd alleenreizend in januari 2008

Prima locatie

Ingrid,
    13-8-2009

Gelegen in dowtown Cancun, op loopafstand van het busstation.

Kamers met stapelbedden en privékamers met eigen badkamer. Schone, ruime kamers. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in april 2009