We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Praag

Daphne,
    18-11-2018

Het is onwijs netjes. Veel douches op de gang die modern ingericht zijn, en nog belangrijker schoon even als het andere sanitair. Personeel is heel vriendelijk en het is gelegen bij een tram lijn die dwars door praag zelf gaat helemaal tot de burcht. Echt een aanrader

Gereisd met vrienden in juli 2018

Geweldig!

Leonie,
    17-5-2018

Gezellige accommodatie, schoon, eten is goed! Goede locatie, vriendelijk personeel en betaalbaar.

Gereisd met partner in februari 2017

Vriendelijk

Fenna van Houten,
    10-3-2018

Toen we aankwamen waren er wat problemen met de sleutels maar verder werden we erg vriendelijk ontvangen. Door het motel gedeelte waar veel scholen logeerden was er snachts soms wel wat lawaai. Verder was het ontbijt erg lekker er was veel keuze en weer erg vriendelijk personeel. Een hele bijzondere en leuke ontbijt ruimte. We hebben niet gedineerd in het hotel maar er was in de omgeving heel veel keus. Vanuit het hotel liep je zo de oude gedeelte van de stad binnen en kon je al gauw de oude brug bekijken. Het sanitair was niet altijd even fris.

Gereisd met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer in het weekend

louisvanherp,
    4-8-2015

Hotel is in het weekend gesloten , alleen ontbijt verkrijgbaar

Gereisd met partner in juni 2015

Inmiddels een hostel, maar goed

bbaar_1,
    31-1-2015

Deze residence is inmiddels al een aantal jaren een hostel. De badkamers zijn intact gebleven, maar de kamers zijn 4,6,8,10 of 12 persoons geworden. Het blijft een prachtig pand wat ideaal gelegen is tussen Karelsbrug en Praagse Burcht. Wij verbleven hier met een groep studenten en hadden er een prachtige tijd. Bedden zijn prima, Wi-Fi uitstekend en het ontbijt eenvoudig, maar OK. Gezien de prijzen een koopje en met zeer vriendelijk personeel. Niet geschikt voor gezinnen, maar je kunt wel een vierpersoons kamer huren en dan heb je een eigen badkamer en veel ruimte voor heel weinig geld. Elk bed heeft ook nog een eigen afsluitbare locker. Top.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)