We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Praag voor je op een rij gezet:

Reviews over Praag

Goede ligging, schoon en vriendelijk personeel!

Mir,
    18-5-2016

Heel leuk hostel, vriendelijk personeel, inrichting is minimaal maar toch gezellig en het is schoon en fris! Onbijt is beperkt maar je hoeft niet met een lege maag op pad (geroosterd brood, salami, kaas,en koffie/thee ) Op 5 min lopen sta je in centrumpje waar je op de tram kan, om naar de stad te gaan. hier ben je met ong 10 min, en dan kan je genieten van al wat praag te bieden heeft! Super mooie stad, veel leuke eet tentjes, en heel veel mooie gebouwen en vriendelijke bewoners.

Gereisd met partner in april 2016

Hostel in het centrum

Marijn,
    2-9-2014

Aan een drukke winkelstraat in het centrum van Praag staat dit hostel. Het heeft ongeveer 8 verdiepingen. Er zijn verschillende faciliteiten zoals een dakterras, een keuken, een computer met internet, gratis wifi en een wasmachine. De wifi werkt niet zo goed, zeker niet rond tijden dat iedereen in het hostel is.

Onze kamer was niet zo groot. Wel had de kamer een eigen (aparte wc) en douche.

De ligging is goed, eigenlijk zijn alle bezienswaardigheden op loopafstand. Bij een volgende bezoek zou ik dit hostel opnieuw overwegen, het zij met een kleinere kamer met minder kamergenoten.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

Afgelopen week hier 2 nachten geweest

Carla,
    15-12-2007

Afgelopen week hier 2 nachten geweest. Vanuit het Hostel is het ongeveer 20-30 min lopen naar het centrum. Op 5 min lopen zijn de tramhaltes en tram 12 rijdt lang de bruggen. Kamers zijn schoon, badkamer is goed met een heerlijke warme douche. Echter de bedden zijn vreselijk. De 2e nacht lag ik op 2 matrassen en 2 opgevouwen dekbedden te slapen om niet de plank onder het matras te raken. Het voordeel van het nadeel dat ondanks we een 2 pers kamer geboekt hadden (2 pers bed met nachtkastjes/leeslampjes), we een 6 pers kamer met 2 stapelbedden kregen met alleen tl-verlichting. Het ontbijt is voor de prijs goed. Pers geperste jus de orange. Wij betaalden voor 2 pers voor 2 overnachtingen met ontbijt 58 euro.

Gereisd met vrienden in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)