Hostels Panama

Reviews over accommodaties in Panama

fijne plek

anne,
    3-2-2014

hostel wunderbar is nog niet af, maar kamers zijn prima uitgerust, a/c, waranda met hangmat en stoel/tafel. vlakbij strand. vanuit wunderbar zeiltochten naar Columbia, kuna-eilanden e.a. vlakbij haventje met restaurant X aan het water, nederlandse eigenaar, die geweldig kok, principe op is op! en duikschool aan de haven, die fantastische ontbijt verzorgd voor 3,50 dollar( franse eigenaren). weinig toeristen, klein dorpje. hostel heeft gemeenschappelijke keuken met grote koelkast ! veilig verblijf

Gereisd met partner in januari 2014

Super ligging!

Marije,
    2-10-2010

We verbleven in juli hier 5 nachten, vanwege de mooi ligging. Het is 8 min lopen naar het strand. Er rijdt ook een jeep rond en die kan je ook naar het Red Frog BEach brengen. Ook zijn er andere stranden, zoals Turtle Beach, waar je heel mooi kan snorkelen! Nog een kleine haai gezien. de dorms zijn schoon. Alleen het beddengoed wordt maar 1x per week verschoont. Er werd vrijdag een strandfeest georganiseerd door Bocas Bound, wat erg gezellig was. Het hostel heeft een grote gemeenschappelijke ruimte, waar tv gekeken kan worden, tafeltennis, darts of heerlijk relax in de hangmat liggen om een boek te lezen. Bocas bound stond bij ons niet in THE lonely planet maar op aanraden van andere backpackers daar heen gegaan.

Gereisd met vrienden in juli 2010

voor het echte Robinson gevoel

chrizzie,
    11-2-2009

Stel je eens voor: 2 uurtjes varen van het vaste land en doorweekt aankomen op een soort van onbewoond eiland ter grote van 2 a 3 voetbalvelden, vol met palmbomen, een paar hutjes, hangmatjes, geen electriciteit, geen normale toilet, laat staan dat er een douche is. S avonds samen met de gasten op het strand eten, kampvuurtje, volle maan en alleen maar genieten! Dat kan op Isla Robinson!!!! Op 15 minuten afstand varen van een traditioneel Kuna dorp, waar je ook erg welkom bent en de lokale rum kunt scoren! Mis het niet als je in Panama bent, want dat zou jammer zijn!

Gereisd alleenreizend in januari 2009

the best in town

chrizzie,
    7-2-2009

Rolo is value for money. Een kleinschalig hostel met dorms (max 3 personen) voor $10 en een tweepersoonskamer voor $30. Rolo, wordt gerunt door de familie Rolo en is schoon, nieuw en de mensen regelen leuke trips voor je. Sla bv Isla de Coiba niet over! Zeker niet als je er altijd al van gedroomd hebt om te zwemmen met Dolfijnen, haaien en schildpadden. Het dorp is super relaxed en asfalt kent men er niet. De inwoners super aardig en iedereen draagt zijn steentje bij om de toeristen een leuke tijd te laten hebbben. Ook een perfecte surfspot, maar er zijn niet alleen maar surfdudes. De zonsondergangen zijn uitzonderlijk mooi en het is niet voor niks dat Mick Jagger hier grond heeft gekocht. Enjoy Santa Catalina!

PS: Doe de groeten aan Mr Rolo van Christine uit NL, als je hem spreekt!

Gereisd alleenreizend in januari 2009