• 7.885
    4.214
    1.304

hostels Oostenrijk

Reviews over accommodaties in Oostenrijk

Eerste keer in een hostel, geweldige ervaring :D

Adriana,
    30-4-2018

Wat een super leuk hostel op een geweldige centrale plek. Mooie ruime kamers (super schoon). De stapelbedden liggen niet top maar dat kon ons weinig schelen, omdat we toch op pad waren vooral. Leuke bar en een geweldig ontbijt voor €4,50! Je hebt gratis WiFi, toegang vanuit je bedje tot een stopcontact en een kluis staat op de kamer. De douche is heerlijk en de mensen die er werken lief en behulpzaam. Top!!

Prima uitvalsbasis voor heerlijke dagen Wenen!

Annebeth,
    28-8-2017

Op 200 m afstand van een metrostation en daarmee de perfecte basis voor een citytrip naar Wenen. Goedkoop, goed ontbijt en vriendelijk personeel.

Gezellige hostel

Sander Tuil,
    31-7-2017

Hostel Muffin in Salzburg is een prima hostel. Erg gezellig en vriendelijk, klantgericht personeel!

Prachtig hostel op een mooie plek

Marijn,
    2-9-2014

Dit Wombats-hostel is gelegen aan de Naschmarkt in Wenen, een straat met een supergezellige markt.

Het hostel is groot maar wel gezellig. De kamer waarin wij sliepen leek net nieuw met een mooie laminaten vloer, dakramen die open konden en prima bedden.

Het hostel heeft een gezellige bar met pooltafel en banken. Ook de ruimte om te eten (je kunt er ook ontbijten) is groot en leuk ingericht. De keuken is luxe, groot en heeft alles wat je nodig hebt om zelf te koken.

Er is een lift voor als je hoog zit en de wifi werkt supergoed.

Mooi appartement!

Maud,
    16-2-2014

Wij hadden een appartement gehuurd met 9 personen. We kregen een 4 en een 6 persoons appartement waar een tussendeur in zit, waardoor je 1 groot 10 persoons appartement krijgt. Erg leuk! Het zag er mooi en netjes uit. Mooie keuken met eettafel, 3 nette badkamers en goede slaapkamers. Ik heb heerlijk geslapen. We konden gebruik maken van de broodjes service. Iedere ochtend stonden de warme broodjes voor de deur. In het gebouw is ook nog een mooie sauna aanwezig! Altijd fijn voor de spiertjes. Ook is er een taxi service. De halte van de bus ligt voor de deur. En je kan bijna tot aan het huis terug skieen. Je kan ook lopend naar de supermarkt. (2min) Je kan dus met bus of lopend naar saalbach of hinterglemm. (10/15 min lopen) al met al, een super mooi en leuk appartement in een prachtig en enorm groot skigebied!