Reviews over accommodaties in Oekraïne

goede service

Bert,
    16-11-2013

Prima hostel, hartelijk ontvangen en schone kamers. Hostel kan alles voor je regelen. Transfer, tours met gids, voor onze groep werd een ontbijt geregeld (uiteraard tegen meerprijs). 5 minuten lopen van een metro station en een 24 uurs "supermarkt"

Fantastische service

reneesueters,
    28-8-2010

De staf sprak zeer goed engels en is zeer behulpzaam. Mocht er verder iets zijn, de eigenaar is Australisch en kan zich verstaanbaar maken in het Oekraiens. Je kunt bij de receptie voor alle vragen terecht. Zowel voor informatie over leuke uitstapjes als het bellen van een taxi waarbij ze gelijk de prijs voor je kunnen afspreken zodat je niet wordt afgezet. Vanuit het hostel worden tours georganiseerd zoals traditionele Banjas en schieten met authentieke Sovjetwapens. laatstgenoemde is zeker de moeite waard. Het hostel is wel erg gehorig, je kunt s'nachts zelfs mensen over de gang horen lopen vanuit ons tweepersoonskamer. Let wel op, het is een hostel, geen hotel. Dus gedeelde badkamer en veel jonge reizigers.