Bestemmingen in New South Wales

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

hostels New South Wales

Reviews over accommodaties in New South Wales

goed verblijf

ster,
    5-9-2016

Goede ligging, tweepersoonskamer gehad.

Good atmosphere

sjoerd,
    7-12-2015

The quality of the hostel is average but the people are kind, sharing and helpfull. Internet service and bathrooms need to be improved and the kitchen needs some rules to make sure everybody has sufficient kitchenware at any time. I really enjoyed my stay, especially considering my internship was across the road from here.

Goede ligging

Valerie,
    1-9-2015

Het hostel heeft een goede ligging en ligt op loopafstand van leuke restaurants en ontbijtplekken. Grappige inrichting en goede service. Ook kun je hiervandaan makkelijk met de bus of ander ov naar andere delen van Sydney

Fantastisch Hostel in een aparte wijk

Susanne,
    6-3-2013

Het YHA Glebe ligt lekker dicht bij de rivier in Sydney en vlakbij de winkels in Glebe. Het is een gezellig kleiner hostel met een leuke dakterras van waar je een mooi uitzicht hebt over de omgeving. Het personeel was erg vriendelijk en de kamers waren schoon en hadden eigen wastafel.

Heel erg goed

Jael,
    20-5-2011

Heel fijn om te zijn veel te doen. en veel hulp krijg je er ook. het is echt een aanrader. de service is wat minder maar dat wordt gecompenseerd met al het andere goeie dat je er kunt vinden. met een woord: Prima