Hostels Nepal

Reviews over accommodaties in Nepal

Prima guesthouse !

Ineke,
    16-9-2016

Gelegen in de wijk thamel dus overal dichtbij. Vriendelijke eigenaar die ook een aantal keer onze gids is geweest . Restaurantjes en winkels in de straat . Prima kamer , lekker bed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Perfecte uitvalsbasis voor trekking.

Idelette,
    7-5-2016

Dit prachtige gebouw is een heerlijke uitvalsbasis voor een trekking. Tevens dicht gelegen bij het meer en de winkels. De eigenaar Rajul en zijn vrouw zijn zeer bereidwillig je te helpen om de trekking en vervoer voor te bereiden. Na de trekking een voor Nepalese begrippen luxe accommodatie om bij te komen. Als gids voor de trekking kunnen we je lokale gids zeker aanraden. Hij kent het gebied op z'n duimpje en weet via zijn contacten de beste slaapplaatsen voor je te regelen.

Gereisd met partner in januari 2016

Super, schoon, familiair

Leon en Truus,
    18-8-2011

een plek waar je je thuis voelt, we waren hier al eerder, het voelt gelukkig niet aan als hotel, het is er schoon, de badkamer is erg schoon!

Gereisd met partner in april 2011

Heerlijke sfeer, lekker gelegen, goed vertrekpunt

Gosh,
    25-4-2011

Tibet Guesthouse is een prima low budget hotel, prima gelegen in het centrum, dichtbij alle eetgelegenheden, als je op de 6e etage zit heb je het terras met mooie bloembakker voor jezelf.En dat de electriciteit bij tijd en wijlen uitvalt is heel normaal in Kathmandu.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima plek voor je verblijf in Kathmandu

Arno,
    10-10-2010

Of het nu voor enkele dagen of diverse weken is, Tibet Guest House (eigenlijk geen hostel, maar een hotel) is een prima plek voor je verblijf. Het ligt aan de rand van de toeristenwijk en vele restaurants, bars, toeristenwinkeltjes (1 minuut), de oude stad (enkele minuten), Durbar Square (10 minuten) en de Swayambunath (15 a 20 min) liggen op loopafstand. Kamers varieren van heel eenvoudig en goedkoop, tot groot en luxe met veel ruimte, airco/koelkast en zelfs een eigen keuken. Dus geschikt voor vele budgetten, behalve voor extreem budget of echt heel luxe.

Gereisd met partner in maart 2010