Hostels Nederland

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nederland

Echt backpackers hostel aan het strand

Marieke,
    4-3-2014

Bij The Flying Pig Beach zit je echt goed op je plek als je een relaxte sfeer wilt. Hier komen voornamelijk backpackers. Het team is één grote familie en zij zorgen ervoor dat de backpackers zich op hun gemak voelen. Als je boven de 35 jaar bent, kan je beter een andere plek zoeken, want het is de bedoeling dat hier genoten wordt van het strand, gefeest en gelachen. Het hostel verzorgd altijd super leuke evenementen, doordeweeks en in het weekend. Geweldige bands die optreden en leuke spellen.

Gereisd alleenreizend in Sun Jan 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top Hostel in Noordwijk

jos,
    19-9-2013

The Flying Pig Beach Hostel is een top hostel aan de mooie kust van Noordwijk. Wil je een hoop plezier beleven en veel internationale reizigers ontmoeten is dit echt de plek om naar toe te gaan. Noordwijk ligt heel centraal in Nederland dus is ook ideaal om dagtochtjes te ondernemen naar Amsterdam, Leiden en den Haag. Niet geschikt voor oudere gasten vanwege geluidsoverlast of voor jongere onder de 18jr

Gereisd alleenreizend in januari 2013