• 3.670

Reviews over accommodaties in Nederland

heerlijk genieten in de Biesbosch

Janine de Witte,
    16-10-2018

Wij hebben 2 nachten met onze jongens van 10 en 13 jaar in een wikkelhuis bij Stay Okay in Dordrecht doorgebracht. De huisjes zijn heel praktisch ingericht en je kan er, als je niet in het hotel wil eten, prima zelf je potje koken. De bedden zijn fantastisch en overige inrichting is ook goed. We zijn hier al eerder geweest en toen moesten we gebruik maken van het (vieze gedateerde) sanitairgebouw op de camping, nu hebben de huisjes gelukkig eigen sanitair, fantastisch! De ontvangst en de eetgelegenheid in het hotel zijn prima, alleen konden we 's avonds van de 5 gerechten op de kaart er 3 niet meer bestellen omdat deze op waren (we zijn toen ergens anders gaan eten). De natuur is er prachtig en er is meer dan genoeg te doen qua wandelen, fietsen en varen.

Fantastisch verblijf

LINDA Van asten,
    15-10-2018

We hebben een super verblijf gehad. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel en heel erg schoon. Goed ontbijt, voor herhaling vatbaar!

Helemaal perfect!

Marjan,
    3-10-2018

Een accommodatie met zeer vriendelijke personeel, lekker eten in erg mooie omgeving. Gezien de verhouding prijs / kwaliteit kun je niet beter zitten.

Mark,
    2-10-2018

We hebben met 21 mensen het fiets arrangement geboekt van 2018 voor 89,- per persoon. 2 overnachtingen op indeling, 2 x diner, 2 x ontbijt, welkoms drankje, 3 dagen een fiets en toegangskaartje vuurtoren. Heel lekker gegeten, prima hostel, mooie ligging en super vriendelijk personeel. Ongelooflijk dat dit voor die prijs kan. De hele groep was unaniem met dit oordeel.

Bertus Spijkerman,
    19-8-2018

Wij vonden het boven verwachting GOED.