We hebben een aantal aanbieders voor Melbourne voor je op een rij gezet:

Reviews over Melbourne

Uitstekend motel voor citytrip

Martijn,
    19-8-2011

Voldoende parkeergelegenheid. Vlakbij een treinstation gelegen, dus centrum is goed te bereizen.

Het is gelegen in een zijweg van een drukke doorgaande weg, hier zijn ook enkele pubs en eetgelegenheden te vinden.

Verder zijn de kamers vrij ruim. Hier een prima verblijf gehad

Gereisd met partner in december 2009

Super vriendelijke staf en perfecte ligging!

Coriene,
    1-10-2010

De staf wil hier alles voor je doen, helpen overal mee en zijn altijd in voor een praatje!

Het hostel ziet er niet super de luxe uit, komt doordat ze nog steeds bezig zijn met renoveren, maar de sfeer die er onder de mensen hangt, zowel de staf als de gasten is erg gezellig!

Het hostel ligt op de rand van 'the city' ( binnenstad) waardoor het met de tram ( er rijdt ook 1 gratis!)maar 5 minuten naar de drukke winkelstraten is, maar waar 's avonds geen overlast is!

Gereisd alleenreizend in augustus 2010

Mooi hostel midden in het centrum

Tom,
    13-7-2010

Het hostel ligt midden in het zakencentrum van de stad, met een tramhalte naar St. Kilda Beach er tegenover en de trams naar het noorden en het treinstation zijn op 5-10 minuten loopafstand. Het hostel ligt vlak langs de snelweg, maar verrassend genoeg heb je daar weinig last van. Jammer genoeg is er wel een discotheek naast waar je op vrijdag en zaterdag nog wel eens zatte mensen luidruchtig langs hoort lopen. De kamers zien er prima uit, bedden zijn niet heel stabiel overigens, sanitair is redelijk schoon en toegang tot de kamers gebeurt met pasjes die altijd werken. Verder is er een bar waar de drank niet zo duur is, is er elke ochtend ontbijt en er is voldoende ruimte om te koken. Er zijn computers beschikbaar, internet kostte volgens mij 5 dollar voor een uur. Dit was voor mij het eerste hostel waarin ik ooit verbleef en ik vond het op zich een prima hostel. Alleen de mensen die in de bar hingen waren vaak erg luidruchtig, de sfeer was daar minder vond ik.

Gereisd met vrienden in maart 2010