Reviews over Meiringen

Prima overnachtingsplaats als je op doorreis bent

Arie,
    6-6-2012

Vanwege een afgesloten Sustenpass konden wij ons Gasthof niet bereiken. In de Pizzeria in Meiringen kregen wij deze Herberg als tip en na een kort telefoontje konden wij hier terecht. De eigenaar spreekt redelijk Nederlands. De kamers zijn als een echte herberg ingericht met toiletten en douches op de gang en zijn erg netjes en schoon (wij zaten buiten het hoogseizoen en weet niet hoe het dan is). De herberg is in de winter een plek voor wintersporters (althans, de kelder is op op ingericht met voorzieningen voor ski opslag). Er is internet aanwezig dus het aanpassen van de rijroute voor de volgende dag en het bijwerken van het reisverslag met foto's was mogelijk. Een prima plaats om op doorreis te verblijven.