• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostels Mariposa

Reviews over Mariposa

• 6c lindeman21-09-2014

klein ongezellig dorp

Niets te doen, te ver van ingang Yosemitepark

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Omgeving
    • 7Sfeer in stad

september 2014

• 6info_1609-08-2013

erg saai

weinig te beleven, heeeel klein stadje

• 6Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving

augustus 2013

• 6po2200028-09-2012

klein plaatsje niks bijzonders

Je kunt er wat eten en verder niks bijzonders. Je komt per slot van rekening voor Yosemite.

• 7Omgeving

Gereisd met partner in september 2012

• 5Sandra04-11-2011

Niets bijzonders

Niets bijzonders, slapen, rusten, wat eten en dan snel weer doorrijden. Mariposa is vergane glorie, hier gebeurt het niet meer. Als je hillbillies wil aantreffen, this is the place to be!

• 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2011

• 5Ferdinand16-11-2009

Saai dorp

Een paar steekwoorden voor onze hele reis (San Francisco - Yosimite National Park - Death Valley - Zion NP - Bryce NP - Grand Canyon NP - Venice (LA). Als je uitgebreid verslag wilt hebben, hoor ik dat graag. Met alle plezier.

Enkele opmerkingen: -- oktober - (begin) november bleek beste jaargetijde om deze tocht te maken; schitterend weer, maar niet te heet om actief te wandelen. Ook schitterende kleuren in de natuur. Aantrekkelijke prijzen voor verblijf en autohuur vanwege mindere drukte. -- Als je meer dan 3 National Parks bezoekt, is een jaarkaart (Annual pass) goedkoper. -- Yosimite = Mooi, groen en koud. Mariposa is saai. NOOIT bij het plaatselijke Mexicaans restaurant gaan eten. Koud eten uit de magnetron en daarnaast totale desinteresse.
    -- Dead Valley = niet schokkend. Mooie tocht door Golden Canyon gemaakt. (In de zomer is het hier dus asociaal heet). -- Zion = Supermooi! Mooie wandelmogelijkheden. Dorpje Springdale bleek heerlijke uitvalsbasis. -- Bryce

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving