Reviews over Madrid

prima hotel

Eva
    5-5-2017

Wij waren met een groep van 11 personen en hadden 5 kamers geboekt. De 2 persoons kamers waren niet ontzettend groot maar wel een prima formaat. De 3 persoons kamer was echt een aanrader. Deze zag er prachtig uit. Het ontbijt is vrij uitgebreid maar in de buurt buiten het hotel ontbijten is ook leuk om een keer te doen.

Top Hostel!

yoram
    9-12-2015

Geweldig hostel. Centraal gelegen, modern, schoon en super vriendelijk personeel. Ze organiseren elke avond kroegentochten en je kunt ontbijten voor maar €2,-!

Geweldig!

Antonia
    26-9-2015

Vriendelijk personeel. Hotel, kamer en badkamer kraakschoon. Prima bedden!

Ligging midden in het centrum. Super!

Wij dachten proberen ook eens een hostel, ons verblijf lag ruim boven verwachting!

Niets op aan te merken!

Overal dichtbij

Emma
    13-9-2015

Keurig netjes hostel met vriendelijke mensen aan de receptie. Het gebouw is oud, maar schoon en fris. Kleine hotelkamers, ingericht met alleen het hoognodige. Douche en toilet op de kamer, geen shampoo of badschuim aanwezig. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het hotel is erg gehorig, je slaapt net zo veel als de mensen om je heen toestaan. Het hostel is op de 2e, 3e en 4e verdieping van een verzamelgebouw. Vanaf de 2e verdieping is er geen lift.

Modern hostel

Manon
    22-9-2014

Net gemoderniseerd. Mooie kamers. Klein, maar fijn. Wel wat kleine bedden. Super gelegen, slechts 5 minuten lopen naar het beroemde Plaza Mayor. Vriendelijk personeel, doet veel moeite.