Reviews over Madrid

prima hotel

Eva,
    5-5-2017

Wij waren met een groep van 11 personen en hadden 5 kamers geboekt. De 2 persoons kamers waren niet ontzettend groot maar wel een prima formaat. De 3 persoons kamer was echt een aanrader. Deze zag er prachtig uit. Het ontbijt is vrij uitgebreid maar in de buurt buiten het hotel ontbijten is ook leuk om een keer te doen.

Fantastische ligging

nel,
    11-4-2017

Een kleinschalige hostal in midden centum Madrid.Het ligt tussen de restaurantjes en terrasjes.Onze kamer had uitzicht op een hoge trap die rechtstreeks naar de Plaza Mayor liepDe kamers zijn allemaal vernieuwd en erg schoon.Er is een koffiemachine op de gang.Als U het hotel uitloopt zit U vlakbij een overdekte Markt die 7 dagen open is.Wij zijn beiden slecht ter been,daarom koos ik dit hotel om dichtbij de bezienswaardigheden te zitten,nou dat zaten wij!De keus was erg goed ook al is het maar een 2 sterren accommodatie.Dit was voor ons ook nieuw 2 sterren.Maar het was een prima,schone Hostal!De receptie is 24 uur bemand met heel vriendelijk personeel die allemaal engels spreken!De halte van de dichtstbijzijnde Hop On Hop Off ligt op de Calle Mayor. Ook heel dichtbij.

Geweldig!

Antonia,
    26-9-2015

Vriendelijk personeel. Hotel, kamer en badkamer kraakschoon. Prima bedden!

Ligging midden in het centrum. Super!

Wij dachten proberen ook eens een hostel, ons verblijf lag ruim boven verwachting!

Niets op aan te merken!

Overal dichtbij

Emma,
    13-9-2015

Keurig netjes hostel met vriendelijke mensen aan de receptie. Het gebouw is oud, maar schoon en fris. Kleine hotelkamers, ingericht met alleen het hoognodige. Douche en toilet op de kamer, geen shampoo of badschuim aanwezig. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Het hotel is erg gehorig, je slaapt net zo veel als de mensen om je heen toestaan. Het hostel is op de 2e, 3e en 4e verdieping van een verzamelgebouw. Vanaf de 2e verdieping is er geen lift.

Fantastische plek

Will,
    13-3-2015

Het was een fantastisch hotel. Vooral door de ligging, de vriendelijkheid, behulpzaamheid van het personeel en de hygiene.

Prijs kwaliteit top. Het super verzorgde ontbijt was in een restaurant om de hoek. Maar gezellig en fijn verzorgd. We voelde ons meer dan welkom.