Hostels Luxemburg

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Luxemburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Luxemburg

Op vakantie en toch nog steeds een tikkeltje thuis

Nico,
    1-5-2016

Beaufort is een klein stadje in het Groothertogdom, op de grens tussen 2 totaal verschillende toeristische streken. Eerst en vooral is er het bekende Müllerthal (ook bekend als Klein-Zwitserland) met zijn mooie rotsformaties. Anderzijds ben je er ook vlakbij het Gutland met zijn sterk heuvelde weilanden en vergezichten. Het stadje is klein en telt net geen 2000 inwoners maar heeft voldoende accomodatie om toeristen het naar de zin te maken: enkele campings, enkele hotels, een superette, een warme bakker, een slager, een apotheek, ... Allemaal op enkele honderden meter van elkaar. In het stadje zelf is zeker de burcht het bezoeken waard terwijl ook de bekende stadjes Vianden en Echternach, evenals de eventueel wat minder bekende Ettelbrück en Diekirch op nog geen 20 km afstand liggen. In Diekirch en Echternach zijn er voorts ook nog supermarkten voor de wat uitgebreidere boodschappen. Tenslotte ligt ook de Duitse grens vlakbij zodat de Zuid-Eifel en de Moezel op een steenworp liggen.

Gereisd met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super locatie

Denise_v,
    18-7-2014

Ik ben hier met een groep geweest. Ik lag op een kamer met 6 personen. Goede kamers, maar jammer dat er weinig stopcontacten zijn. Douche ruimte netjes (wel weinig). We hadden avondeten gereserveerd, maar dat was niet te eten. Misschien van de kaart beter. De locatie is echt geweldig. Even een klim omhoog en je hebt een geweldig uitzicht.

Gereisd met vrienden in Tue May 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige lokatie en gastvriendelijk!

Janna,
    25-7-2013

De jeugdherberg in Vianden is gelegen bij de ingang van het kasteel. Vanuit je kamer heb je dus een pracht uitzicht. Het is een gezellig goed verzorgde accommodatie. Er is geen leeftijdslimiet, je komt er jong en oud tegen. Wandelaars, fietsers, groepen, kinderen, gezinnen. Echt aan te bevelen!

Gereisd alleenreizend in januari 2013

Goed voor een overnachting

Roel,
    29-8-2010

Omdat wij zaterdagochtend 07.00 uur aan de start moesten staan van een tourtocht gestart vanuit Diekirch (ligt op 15km) hebben wij hier met de gehele groep 1 nacht verbleven. Zij hebben diverse slaapkamers met losse bedden en stapelbedden. Tevens zijn er ook privé kamers. Deze kosten dan wel een paar euro extra. Omdat wij pasta moesten eten, kregen wij soep, pasta en een ijs. Dit voor een bedrag van 9 euro. Maar je kunt ook eten kiezen vanaf aan kaart. Jeugdhotel ligt in het midden van Beaufort nabij de kerk. Voor 25 euro heb je slaapovernachting met diner en ontbijt. Het eten had beter gekund, maar als je van de kaart eet ipv massaal diner voor een grote groep zal het denk ik wel beter zijn. Tevens gratis wifi in het hotel (iig bij receptie en restaurant gedeelte) Voor ons was het een perfecte locatie voor deze gelegenheid.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 27 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastische ontvangst

reeder,
    25-7-2009

Een droomachtige regio, erg vriendelijk personeel, super service, een zeer schoon hotel, een zeer smakelijk ontbijt en voor 16,20 € met logies

Gereisd met partner in juni 2009