hostels in Klosters

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

hostel Klosters

Reviews over Klosters

• 9Familie van den Boomen12-08-2017

Leuk dorp

Davos-Klosters hoort bij elkaar maar Klosters vonden wij echt een gezellig dorp. Ouderwets Zwitsers, met mooi park met speeltuin en goed zwembad. Met het ov kun je gemakkelijk overal komen. Goede ligging voor wandelen en veel te doen voor toeristen. Overigens bijna alles gratis zoals bus, teein en kabelbanen. Davos echt een lelijke grote moderne stad dus voordat deik sfeer hoef je daar niet heen te gaan. Wel veel kabelbanen en mogelijkheden om te wandelen daar maar klosters heeft veeeeeel meer sfeer. Zejer een keer naar de schwarzsee gaanen via de schluchtweg terug naar klosters wandelen. Bbq eten meenemen dan, supergezellig!!

• 8Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

augustus 2017

• 8Jean25-09-2015

Gasthaus Hochwang, ein Erlebnis!

Sehr geeignet für Ferien mit Kinder, Ruhe, sehr gute Küche. Umgebung lad ein zum Wandern, Bike oder im Winter Ski-und Schneeschuhtouren. Alpinski 5 minuten mit Shuttle Service.

september 2015

• 10Leen25-03-2014

Klosters is een mooi dorpje om te bezoeken

Klein, maar mooi. Fijne winkels.

• 10Omgeving

Alleen gereisd in maart 2014

• 8Julia Boekel03-11-2013

tja het regende duszzzz

door de vele regen niet veel kunnen zien, maar wat we zagen was prima.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in januari 2013

• 7slot13-09-2008

gezellig en rustig

wij waren er in het tussenseizoen. september. dan zijn de skipistes nog niet open en de jongere wandelaars met kinderen zijn terug naar huis. daarom was het wat rustiger. Maar toch wel gezellig met goede resaurantjes.

Gereisd met partner in september 2008

• 8Jan11-08-2008

Aanrader

Prachtig gebied om mooie wandelingen te ondernemen. Er is genoeg keuze uit lichte of zware wandelingen. Tijdens de wandelingen prachtige panorame uitzichten. Het gebied is goed bereikbaar met de treintjes, gondels etc. Hier kan je nog echt genieten van de mooie natuur en rust. Een speciale attractie is een dag met de berina expres naar Tirano in Italië. Hier reis je per comfortabele trein dwars door de bergen en kort langs de kletsjers. Verder is er een scala aan goede hotels met als aanrader hotel kurhaus in Klosters-dorf. We hebben hier een week gelogeerd en gelukkig hadden we ook prachtig zonnig weer. Conclusie: een heerlijke vakantie gehad in de zwitserse bergen.

• 8Cultuur
    • 9Omgeving

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9Saelens Caroline18-07-2007

Mooie wandelingen gedaan met een wandelplan kom je er wel , wij hebben geen probleem gehad om de kenpunten te vinden die op ons wandelplan stonden ,in het dorp is weinig te beleven in de zomer , de meeste wandelaars trekken naar boven en komen amper in 't dorp zalig voor wie rust zoekt is klosters wel

• 9Sfeer in stad

Gereisd in juli 2007

• 8l.veldhuizen-wilkes14-08-2006

een erg mooi gebied en een verscheidenheid aan wandelingen.

• 8Omgeving

Gereisd met partner in juli 2006

• 7Chris23-03-2006

Skipistes zijn echt in 1 woord prachtig; mooie ruime en lange pistes. Zowel voor beginners als gevorderden. Echter is het soms (onze ervaring) wel onduidelijk en slecht aangegeven. Ook is het jammer dat de gebieden uit elkaar liggen zodat je eerst moet reizen voordat je lekker kunt gaan skieen. Veel tentjes met lekker eten maar wel prijzig.

• 10Skigebied beginners
    • 10Skigebied gevorderden
    • 7Après ski

Gereisd in maart 2006

• 9Leonie01-09-2005

Wij skien al sinds 1989 in Klosters, super skigebied!! Het skigebied is zeer geschikt voor de gevorderde skier...
    Klosters is een dure plaats maar beschikt over een super skigebied waar wij geen afscheid van kunnen nemen!!

• 7Skigebied beginners
    • 9Skigebied gevorderden