• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

Prachtig

Paul,
    23-4-2018

Centraal gelegen, heerlijk ontbijt, Mooi terras met jacuzzi, wel lastiger te bereiken met auto.

Een sprookjesachtige locatie

Jaap Talsma,
    4-1-2018

Hotel Sassi ligt in een van de twee - in de jaren 1960 ontruimde - grottenwijken van Matera. De kamers zijn voormalige grotwoningen, in elk waarvan een heel gezin met hun vee woonde. De grotten zijn opgeknapt en zijn nu min of meer comfortabele hotelkamers met modern sanitair.

Super leuk verblijf bij Elisa en Alessandro

Anna,
    6-8-2015

Warme, hartelijke ontvangst, rustige omgeving met heerlijk relaxing zwembad. Ongelofelijk perfect ontbijt met lekkere koffie, vers fruit, zalig beleg en zelfgebakken taatt op het schaduwrijke terras met zicht op de mooie Toscaanse heuvels. Koele kamers zeer ruim, beetje oubollig maar wederom heerlijk rustig.Elisa verwent haar gasten en gaat tot het uiterste om hen te behagen. We hebben een scooter gehuurd en dankzij haar en haar man is dit uitermate vlot verlopen. Resto Serendipico is prijzig maar wel gezellig. Vraag gerust om het boogiewoogie gejengel af te zetten om alsnog te genieten van een heerlijke zonsondergang.In de ideale wereld zou er een kleine bar zijn om frisse drankjes te nuttigen op het terras eventueel met een lekker hapje? Niet goedkoop maar de zalige rust/no fuss die men hiervoor in de plaats krijgt is het dubbel en dik waard! Daarvoor zeker niet aan te raden voor jonge gezinnen met kinderen.

Hostel Taormina ligt in het centrum en toch kan je alle op

Gwenda,
    18-3-2015

Hostel Taormina ligt in het centrum en toch kan je alle rust vinden op het mooie terras met het prachtige uitzicht. je wordt warm ontvangen door Fransesco, Graziana en Egle, zij vertellen met alle liefde over het schilderachtige Taormina. Het is schoon en er hangt een goede sfeer. Je vindt er als wat je nodig hebt voor een perfect verblijf. Inmiddels ben ik hier 3 keer geweest, het is echt geweldig!

Centraal gelegen

Roos,
    4-5-2014

In een straat aan het station, dus centraal. Wat eettentjes in de buurt. Alles werkt in automaten, dat gaat makkelijk. Er is altijd wat te drinken en een snack in de automaten. Ontbijt is basic maar prima. Kamer was netjes maar beddengoed niet schoon. Badkamer redelijk. Kleine gemeenschappelijke lounge, maar grotere ruimte waar je bijvoorbeeld kunt eten 's avonds.