We hebben een aantal aanbieders voor Ibiza voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Ibiza

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Claudia,
    9-4-2019

Zeer net hotel. Dichtbij strandboulevard en busstation op loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede hostal op perfecte locatie

Tessa,
    8-4-2018

kleinschalig hostal zonder zwembad maar op paar meter loopafstand van strand. Hostal ligt midden in centrum met vele restaurants, winkeltjes en bars. Supermarkt om de hoek. Kamers zijn eenvoudig met een balkon maar elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Supermarkt om de hoek. Zeker een aanrader

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Mooie plek voor prima prijs.

Helen Sietsma,
    16-6-2017

Prima ligging. Goede kamers heerlijke bedden. Wel gehorig. Vriendelijk personeel. Goed restaurant. Lekker zwembad. Goede service. Centrum vlakbij. Gezellige kroegjes/tentjes.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Voor herhaling vatbaar!!

M.Veenboer,
    24-2-2017

Hostal Mar y Huerta is een leuk hostal, keurig nette kamers!....Prijskwaliteit is gewoon erg goed! Mooi zwembad met ligbedden en leuk terras!

Gereisd met partner in mei 2016

Perfect!

MB,
    7-8-2016

Voor ons was het een perfect hotel! We hadden een eenvoudige maar schone kamer, deze was voorzien van een klein koelkastje en tv. De badkamer was klein maar prima en we hadden een balkon. Het meest belangrijk was voor ons de sfeer, de geweldig vriendelijke familie die het hotel runt en de prijs van de overnachtingen. De ligging was prima, wij hebben veel per auto gedaan, maar je kunt ook lopen naar het strand en de boulevard. De buurt is rustig vergeleken met het drukke centrum. Ze streven naar rust en stilte in de avonduren, daar moet je rekening mee houden. Handdoeken voor het zwembad en parasols voor het strand mochten we allemaal lenen, super service! De huisgemaakte Sangria en het ontbijt (met vers fruit!) is absoluut een aanrader! Wij willen heel graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2016