Hongkong

We hebben een aantal aanbieders voor Hongkong voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Hongkong voor je op een rij gezet:

Reviews over Hongkong

Hoe klein wil je het hebben, wel goedkoop

Bjorn,
    30-3-2013

Dit hotel/bezemkast is gelegen centraal in HongKong.

Hong Kong is zwaar overbevolkt, en dus is de ruimte spaarzaam, en dus duur. Dit is ook te merken aan het hotelaanbod.

Dit hotel is aan de onderkant van de markt. Er zijn in het pand wel 4 -5 verschillende hotels/hostels die allemaal hetzelfde kosten en er min of meer hetzelfde uitzien. Het is een hok van 1,80 x 1.80 met hierin een (te kort) bed en een wc-douche. De douche aan en je WC word nat. Zo klein is het.

De binnenzijde is vrij hygienisch, allemaal grote witte tegels rondom. Je slaapt in een soort koelcel. Vrij saai en lelijk maar wel voor slechts 20-25 per nacht.

HongKong is een topstad, mooie gebouwen, rijk en arm door elkaar. Een aanrader om 3-4 dagen te vertoeven.

Gereisd met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

goedkoop hostel in HK

D,
    28-1-2012

Goedkoop hostel gelegen in Tsim Sha Tsui – Kowloon. Je hebt eigen douche/toilet. Ook is er airco en tv op je kamer. Maar de centale ligging die doet het 'm.

Gereisd alleenreizend in april 2011

Ideale locatie, simpel maar goed!

mar_leen88,
    28-12-2010

Simpel guest house, midden in het centrum. Diverse winkel- en eetmogelijkheden in de buurt. Metro is vlakbij, waarmee heel Hong Kong te bereiken is. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Gereisd met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)